بهادری جهرمی: دولت با حمایت خود مشکلات توانخواهان را رفع می‌کند

سخنگوی دولت گفت: مشکلات بیمه، نداشتن سهمیه‌های قانونی برای ادامه تحصیل، زحمات طاقت فرسای زندگی و بسیاری مشکلات دیگر توان‌خواهان را می‌توان با توجه بیشتر و اندکی حمایت به میزان زیادی برطرف کرد.

به گزارش ایمنا، علی بهادری جهرمی با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام با عنوان "کارآفرینی برای توان‌خواهان سخت‌تر است و حمایت از کارآفرینان برای این عزیزان ضروری‌تر" نوشت:

دیروز ساعاتی را به تماشای هنر زیبای توان‌خواهان عزیز و شنیدن درد دلشان گذراندم. هنر نابینایی که ظرافت مجسمه چوبی دست ساخت او را جز دست‌های بریده بریده شده او باورپذیر نمی‌کرد.

سخنگو و رئیس شورای اطلاع رسانی دولت افزود: هنر کودک سندروم دانی که دارای کمربند دان ۲ بود. هنر نقاشی و شاعری که بخاطر نداشتن دست، تمام هنرش را با انگشتان پا به نمایش می‌گذاشت. هنر زوج هنرمند ویلچری که محصولات معرق و قلمزنی آن‌ها زینت بخش نمایشگاه بود و حدود ۳۰۰ اثر مشابه دیگر همگی یک حرف را به روشنی منتقل می‌کرد: "هیچ چیزی نمی‌تواند جلوی «اراده» انسان را بگیرد. "

وی اظهار کرد: مشکلات بیمه، نداشتن سهمیه‌های قانونی برای ادامه تحصیل و…، زحمات طاقت‌فرسای زندگی و بسیاری مشکلات دیگر این قشر عزیز را می‌توان با مقداری توجه بیشتر، قراردادن خود به جای ایشان و اندکی حمایت تا میزان زیادی برطرف کرد.

سخنگوی و رئیس شورای اطلاع رسانی دولت خاطر نشان کرد: امروز در هیأت دولت از همکاران عزیزم درخواست کردم در خرید هدایای ضروری تنها از محصولات این عزیزان و بزرگواران تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استفاده کنند تا کمکی باشد برای عرضه بهتر محصولاتشان و توجه بیشتر به این عزیزان.

منبع: میزان

کد خبر 559101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.