اصفهان از میزبانی دیدار ایران و لبنان انصراف داد!

در حالی که تیم ملی کشورمان در فروردین ماه۱۴۰۱ باید به مصاف لبنان برود اما به گفته دبیر کل فدراسیون فوتبال شهر اصفهان از میزبانی این دیدار انصراف داده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم ملی فوتبال ایران که صعود خود را به جام جهانی مسجل کرده، نهم فروردین و پس از دیدار با کره جنوبی در سئول (۴ فروردین) آخرین بازی خود در دور انتخابی را مقابل لبنان برگزار خواهد کرد. مدیران فدراسیون از مدتی پیش و به دنبال برگزاری بازی با لبنان در شهری به غیر از تهران بوده و آن گونه که از شواهد بر می‌آید، شهر مشهد تنها گزینه فدراسیون برای پیاده کردن این طرح است.

در همین زمینه حسن کامرانی فر با اعلام خبر انصراف اصفهان از این میزبانی در خصوص جزئیات تصمیم فدراسیون گفت: ما به سه استان نامه زدیم. این سه استان با توجه به ورزشگاه‌های استانداردتر و مسابقاتی که برگزار کرده اند، هتل‌های مناسب، پروازهای بین المللی ظرفیت برگزاری بازی را داشتند. فعلاً فقط مشهد موافقت خود را با برگزاری بازی اعلام کرده است. مقدمات کار را دیده اند و همه کارها را هم بررسی کرده است و منتظریم تا ببینیم آیا کنفدراسیون فوتبال آسیا موافقت می‌کند یا خیر.

دبیرکل فدراسیون فوتبال با اعلام اینکه از میان سه شهر انتخابی، یکی شرایط لازم را نداشت، یکی انصراف داد تا تنها یک شهر بماند، افزود: به دلیل مسائل مربوط به هتل و پروازهای مستقیم، اهواز یکسری محدودیت‌ها داشت که ما به همین علت روی مشهد و اصفهان تمرکز کردیم. بعد هم اصفهان انصراف داد و قبول نکرد و در نهایت مشهد متقاضی این کار شد. البته هیچ چیز هنوز قطعی نیست و در حال انجام بررسی‌های نهایی هستیم.

با توجه به صحبت‌های کامرانی فر مشخص نیست دلیل انصراف اصفهان از این رویداد چه بوده و باید دید طی ساعات آتی هیئت فوتبال استان اصفهان چه واکنشی به این ماجرا خواهد داشت.

کد خبر 559081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.