واکنش شورای شهر لندن به طرح دولتی زندگی با کووید_۱۹

شورای شهر لندن از مردم خواست تا در طول پیاده‌سازی طرح دولتی زندگی با کووید _۱۹، از تجربیات دو سال اخیر برای حفظ امنیت خود و دیگران بهره ببرند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، رئیس شورای شهر لندن در پاسخ به اعلام طرح زندگی با کووید- ۱۹ توسط دولت گفت: در بحبوحه راه‌اندازی طرح ملی زندگی با کووید ۱۹ توسط دولت، منطقه‌های سراسر لندن از ساکنان شهر سپاسگزار هستند که با اقدامات مسئولانه و فداکاری‌های بی‌شمار امکان دستیابی به این نقطه را برای مسئولین شهری فراهم کردند. بدیهی است افزایش مسئولیت‌های منطقه‌های لندن برای کنترل شیوع و مدیریت تماس‌ها نیازمند افزایش بودجه و منابع است و نشان دادن واکنش در برابر شیوع انواع جدید کووید یا بیماری‌های مشابه در آینده مستلزم پاسخی هشیارانه‌تر خواهد بود که فراتر از تمام اقدامات موردنیاز برای سایر بیماری‌های عفونی است. قطعاً شورای شهر لندن بدون پشتیبانی قادر به حفظ کارکنان و ارائه خدمات اضافی نخواهد بود.

رئیس شورای شهر لندن در ادامه با اشاره به اهمیت واکسیناسیون برای محافظت از شهر در برابر بیماری کووید- ۱۹ اعلام کرد: اطلاعیه دریافت دوز جدید تقویتی برای افراد مسن‌تر و آسیب‌پذیرتر در بهار آینده خبر بسیار خوبی است که برای اجرای آن شورای شهر لندن و بخش‌های داوطلبانه در سراسر شهر، همچنان ایفاکنندگان نقش‌های کلیدی در توسعه استراتژی واکسیناسیون محسوب می‌شود. در این زمینه شورای شهر برای ایجاد یک رویکرد فرهنگی فرامحلی، هدفمند و شایسته در راستای رسیدگی با نابرابری‌های بهداشت و تضمین دریافت واکسن برای تمام اقشار از بهترین موقعیت ممکن برخوردار است.

شهرستان‌ها و بخش‌های مختلف لندن نیز تمایل دارند برای پایان دادن به طرح خود انزوایی خانگی شیوع کووید- ۱۹ با دولت و شواری شهر لندن همکاری کنند، زیرا نگرانی‌های بسیاری در رابطه با افراد بسیار آسیب‌پذیر بالینی و کارکنان در مشاغل ناامن وجود دارد. از سوی دیگر پایان فرآیند انجام رایگان تست‌های کووید- ۱۹ تأثیر قابل توجهی بر قشر کم‌درآمد لندن دارد و ناتوانی آن‌ها در پرداخت هزینه آزمایش به خودی خود یک عامل نگران‌کننده بزرگ است. بنابراین رئیس شورای شهر لندن از مردم خواست که در راستای پیاده‌سازی طرح دولتی زندگی با کووید، تمام آنچه در طول دو سال اخیر فراگرفته‌اند را به کار گیرند تا در صورت بروز ناخوشی و یا ابتلا به بیماری از عهده حفظ امینت خود و دیگران برآیند.

کد خبر 559015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.