شورای راهبردی مرکز همایش‌های بین‌المللی تشکیل می‌شود

معاون عمران شهری شهردار اصفهان با بیان این‌که قرار است چارت مناسبی برای مدیریت بهره‌برداری مرکز همایش‌های بین‌المللی تهیه شود، گفت: در این راستا شورای راهبردی برای سیاست‌گذاری‌ها تشکیل خواهد شد تا فعالیت‌ها و اقدامات مرکز همایش‌های بین‌المللی در این شورا مطرح شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ایرج مظفر صبح امروز _ چهارشنبه یازدهم اسفندماه_ در حاشیه جلسه بررسی مشکلات و برنامه‌ریزی پروژه‌های شاخص عمرانی اصفهان، اظهار کرد: به منظور بررسی مشکلات پروژه‌های عمرانی شهر، نشستی با محوریت شهردار اصفهان، معاونان مالی و برنامه‌ریزی شهرداری برگزار شد.

وی ادامه داد: در این جلسه در خصوص مسائل اجرایی و تکمیل پروژه‌های باقی‌مانده مرکز همایش‌های بین‌المللی اصفهان و چگونگی تحویل پروژه‌های انجام شده، همچنین مدیریت نگه‌داری و بهره‌برداری از مرکز همایش‌های بین‌المللی اصفهان بحث و تبادل‌نظر شد.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان تصریح کرد: در این جلسه مقرر شد آزادسازی اراضی باقی‌مانده ورودی VIP مرکز همایش‌های بین‌المللی از طرف رینگ چهارم حفاظتی شهر تا سه ماه آینده از سوی شهرداری منطقه شش انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: در این جلسه بر لزوم پرداخت سریع‌تر مطالبات پیمانکاران ابرپروژه مرکز همایش‌های بین‌المللی از سوی مدیریت منطقه شش تاکید شد، همچنین معاونت عمران شهرداری موظف به برنامه‌ریزی لازم در اسرع زمان برای بهره‌برداری بخشی اعظمی از سالن و محوطه‌های مرکز همایش‌ها شد که قابلیت بهره‌برداری دارد.

مظفر با بیان این‌که قرار است چارت مناسبی برای مدیریت بهره‌برداری مرکز همایش‌های بین‌المللی تهیه شود، ادامه داد: در این راستا باید شورای راهبردی برای سیاست‌گذاری‌ها تشکیل و فعالیت‌ها و اقدامات مرکز همایش‌ها در این شورا مطرح شود.

وی همچنین در خصوص سرمایه‌گذاری در مرکز همایش‌ها خاصه احداث هتل و بخش تجاری، گفت: در این راستا مقرر شد معاونت مالی و اقتصادی شهرداری همراه با مدیرکل حقوقی نسبت به تعیین تکلیف قراردادها با سرمایه‌گذاران گذشته، هرچه سریع‌تر اقدام کنند.

کد خبر 558995

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.