اختصاص ۴۰ درصد از بودجه ۱۴۰۱ به پروژه‌های عمرانی

رئیس شورای اسلامی شهر چلگرد گفت: بودجه پیشنهادی شهرداری برای سال آینده چهار میلیارد و ۹۷۶ میلیون تومان است و ۴۰ درصد از بودجه ۱۴۰۱ شهرداری چلگرد عمرانی و سایر آن در حوزه‌های جاری هزینه خواهد شد.

محمد غیبی‌حاجی‌ور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص بودجه ۱۴۰۱ شهرداری، اظهار کرد: بودجه پیشنهادی شهرداری برای سال آینده چهار میلیارد و ۹۷۶ میلیون تومان است.

وی افزود: ۴۰ درصد از بودجه ۱۴۰۱ شهرداری چلگرد عمرانی و سایر آن در حوزه‌های جاری هزینه خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر چلگرد تصریح کرد: با توجه به اینکه شهرداری چلگرد از سال‌های گذشته بدهی‌هایی دارد، قرار شد دیون در مدت چهار سال پرداخت شود و از اعتبارات سال آینده حدود ۸۰۰ میلیون تومان برای دیون در نظر گرفته شده است و سایر اعتبارات نیز در مواردی مانند پروژه‌های عمرانی، فرهنگی و خدماتی و حقوق کارکنان شهرداری هزینه خواهد شد.

وی ادامه داد: احداث جوی و جداول، تکمیل بلوار سپاه، زیرسازی و آسفالت معابر، خرید سطل زباله برای محلات مختلف، چمن‌کاری و گل‌کاری فضای سبز، رنگ‌آمیزی بلوارها، لکه‌گیری و مرمت سطح معابر، نصب علائم راهنمایی رانندگی، اقدامات فرهنگی و همچنین خرید تجهیزات پارک شهر از محورهای بودجه سال آینده شهر چلگرد است.

غیبی‌حاجی‌ور گفت: این اقدامات از اعتبارات منابع داخلی و در حقیقت درآمدهای شهرداری هزینه خواهد شد؛ حدود دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان از اعتبارات سال آینده از طریق اعتبارات ارزش افزوده تأمین خواهد شد.

وی تاکید کرد: سایر اعتبارات نیز از طریق کارکرد ماشین‌آلات، مدیریت پسماند، صدور پروانه‌های ساختمانی و جریمه کمیسیون ماده ۱۰۰ تأمین می‌شود. بودجه سال ۱۴۰۰ دو میلیارد و ۷۷۰ میلیون تومان بوده و بودجه سال آینده نسبت به امسال حدود ۸۰ درصد افزایش خواهد داشت و باید کدهای درآمدی فعال شود تا بودجه سال آینده محقق شود.

کد خبر 558982

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.