برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی جوان در شاهین‌شهر

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شاهین‌شهر گفت: جشنواره فرهنگی و ورزشی جوان در راستای ایجاد شهر دوستدار ورزش و ارتقای سلامت جامعه در شاهین‌شهر برگزار می‌شود.

حسین شاهزاده‌فرد با اشاره به برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی جوان‌، اظهار کرد: فراهم کردن شرایط توسعه ورزش همگانی امری ضروری است و هرچه ورزش گسترش یابد آسیب‌های اجتماعی نیز کاهش خواهد یافت؛ اگر زمینه ورزش کردن جوانان فراهم شود، از آسیب‌های اجتماعی بسیاری دور خواهد ماند.

وی ادامه داد: ورزش کردن تنها موردی است که می‌تواند در تمام روزهای هفته اوقات فراغت بیشتر شهروندان در رده‌های سنی مختلف را پر کند و سبب ایجاد نشاط و سلامتی آنها شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شاهین‌شهر خاطرنشان کرد: باید توجه داشت تقویت ورزش همگانی در شهرها کارکردهای مطلوبی مانند افزایش همدلی، تقویت همبستگی، مشارکت اجتماعی و تحکیم روابط و پیوندهای اجتماعی دارد، بر همین اساس استفاده از ظرفیت‌ها و توسعه و تقویت ورزش همگانی در نواحی شش‌گانه جز سیاست‌های اصلی شورای اسلامی شهر و مدیریت شهری در دوره ششم است.

وی اضافه کرد: جشنواره فرهنگی ورزشی جوان با مدیریت شهرداری و شورای اسلامی شاهین‌شهر و به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی و همکاری اداره ورزش و جوانان و هیئت‌های ورزشی در رده سنی ۱۵ تا ۲۰ سال و ۲۰ تا ۲۵ سال در رشته‌های فوتسال، دو و میدانی، شطرنج، تنیس روی میز، چوب‌کشی، طناب‌کشی، دارت، طناب‌زنی، هفت‌سنگ مهارتی در بخش پسران و رشته‌های ورزشی داژبال، والیبال و طناب‌زنی در بخش دختران برگزار می‌شود.

شاهزاده‌فرد گفت: علاقه‌مندان به حضور در این رویداد فرهنگی ورزشی می‌توانند تا دوازدهم اسفند با حضور در دفاتر مجموعه‌های ورزشی تختی، بحرالعلوم، انقلاب، گلدیس، مهر و حاجی‌آباد ثبت‌نام کنند، اختتامیه نیز همزمان با جشن میلاد حضرت علی‌اکبر (ع) و روز جوان با اهدای جوایز به نفرات برتر برگزار خواهد شد.

کد خبر 558979

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.