بهره‌برداری از ۲۲ کابین دادرسی الکترونیکی برای زندانیان در اصفهان

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان اصفهان گفت: به‌منظور تکریم افراد برای پیشگیری از اعزام و بدرقه فیزیکی ۲۲ کابین دادرسی الکترونیکی افتتاح و بهره‌برداری شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا بابایی‌فارسانی در آئین کمک خیران نیکوکار برای تهیه جهیزیه ۵۰ نوعروس مستمند خانواده زندانیان و افتتاح دادرسی الکترونیک به‌مناسبت عید مبعث، اظهار کرد: سالروز بعثت پیامبر مهربانی، رستاخیز خلقت و انسانیت است و به‌مناسبت عید مبعث سه برنامه به مناسبت برگزار شد.

وی یکی از این برنامه‌ها را اهدای ۵۰ جهیزیه به نوعروسان خانواده مددجویان زندانی دانست و افزود: این کمک‌ها برای تهیه جهیزیه، به ارزش یک میلیارد تومان بوده است که با کمک خیران خیریه حضرت امام موسی کاظم (ع) به ارزش ۱۰ میلیارد ریال تهیه شده بود و طی آئینی با حضور مسئولان قضائی و اجرایی استان به فرزندان زندانیان نیازمند اهدا شد.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان اصفهان درباره برنامه دوم گفت: به‌منظور تکریم افرادی که به هر عنوان در زندان‌ها هستند و برای جلوگیری از اعزام و بدرقه آن‌ها به صورت فیزیکی به واسطه الزامات قانونی که گاهی باید با لباس فرم و پابند و دستبند همراه شوند، ۲۲ کابین دادرسی الکترونیک افتتاح و بهره‌برداری شد.

کد خبر 558977

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.