برگزاری جشن نیکوکاری امسال در ۴ هزار پایگاه امدادی اصفهان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان از پیش‌بینی چهار هزار پایگاه امداد برای برگزاری جشن نیکوکاری امسال خبر داد و گفت: پایگاه‌های جشن نیکوکاری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سطح شهر و دفاتر این نهاد، مدارس، مساجد، پایگاه‌های بسیج و مراکز نیکوکاری و مصلی‌های نماز جمعه برپا خواهد بود.

کریم زارع در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مردم نیکوکار استان اصفهان هرسال با مشارکت در جشن نیکوکاری، شادی را برای شروع سال جدید به خانه‌های نیازمندان می‌برند. امسال این جشن همزمان با آغاز هفته احسان و نیکوکاری با شعار «عیدی برای همه» در روزهای دوازدهم تا چهاردهم اسفندماه برگزار و پیش‌بینی می‌شود، مشارکت خیران نسبت به سال گذشته رشد خوبی داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه کمک‌های نیکوکاران به این سه روز محدود نمی‌شود و تا بیست‌وپنجم اسفند ادامه خواهد داشت، ادامه داد: مردم خیراندیش استان اصفهان در طول سال کمک‌های خود را به محرومان اهدا می‌کنند؛ اما با نزدیک شدن به سال جدید و الگو گرفتن از الطاف آفریننده نظام هستی، دست‌های مهربانی خود را با هر توان برای حمایت از همنوعان نیازمند می‌گشایند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان از پیش‌بینی چهار هزار پایگاه امداد برای برگزاری جشن نیکوکاری امسال خبر داد و گفت: پایگاه‌های جشن نیکوکاری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سطح شهر و دفاتر این نهاد، مدارس، مساجد، پایگاه‌های بسیج و مراکز نیکوکاری و مصلی‌های نماز جمعه مطابق با رنگ‌بندی ستاد کرونا برپا خواهد بود.

زارع با بیان اینکه خیران در سال گذشته مساعدت خوبی در جشن نیکوکاری داشتند، افزود: نیک‌اندیشان می‌توانند علاوه بر مراجعه به مراکز کمیته امداد و پایگاه‌های مستقر در سطح استان، با شماره‌گیری کد #۱۰۳۱۸۸۷۷* یا واریز به شماره کارت ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۰۲۵۰۹، باعث شادی دل‌های نیازمندان شوند.

کد خبر 558964

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.