توزیع و کاشت ۳۰ هزار اصله نهال در مشهد

معاون خدمات شهری شهردار مشهد از توزیع و کاشت بیش از ۳۰ هزار اصله نهال رایگان از ابتدای طرح توزیع و ارسال نهال رایگان تاکنون به در منازل شهروندان در قالب طرح درختکاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی نجفی در حاشیه مراسم درختکاری با حضور جمعی از ساکنان محله کوشش مشهد، اظهار کرد: با توجه به ثبت بیش از ۳۴ هزار درخواست توسط شهروندان و ثبت‌نام برای دریافت بیش از ۱۰۰ هزار اصله نهال در سامانه جامع فضای سبز مشهد، در بازه زمانی بیست‌ونهم دی‌ماه تا بیست‌ونهم بهمن‌ماه سال جاری، فرآیند توزیع و ارسال نهال رایگان بر اساس آدرس‌های اعلام شده از سوی شهروندان، توسط اکیپ‌های مستقر در مناطق، از هفتم اسفندماه به طور گسترده آغاز و تاکنون بیش از ۳۰ هزار اصله نهال تحویل شهروندان شده است.

وی ادامه داد: با توجه به استقبال مطلوب و حجم گسترده درخواست‌های شهروندان پیش‌بینی می‌شود فرآیند توزیع و ارسال نهال تا بیست‌ونهم اسفندماه ادامه داشته باشد.

نجفی افزود: با توجه به امکان کاشت درختان توسط اکیپ‌های مدیریت شهری، شهروندانی که در هنگام ثبت درخواست دریافت نهال، گزینه درخواست کاشت در محل را نیز انتخاب کرده‌اند، می‌توانند پس از بازدید کارشناسان مناطق و امکان کاشت در مکان‌های درخواستی، از خدمات کاشت رایگان نهال نیز در آدرس‌های اعلام شده بهره‌مند شوند.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس درخواست شهروندان، تاکنون تحویل بیش از دو هزار اصله نهال به شهروندان در سطح شهر مشهد و همچنین خدمات کاشت رایگان انجام شده است.

کد خبر 558937

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.