ویدئوی عجیبی که فکورصبور قبل از مرگ منتشر کرد

زهره فکورصبور ساعاتی قبل از درگذشتش ویدئویی از حضور در یک برنامه تلویزیونی منتشر کرد که در آن گفته بود اگر به گذشته برگردد، اصلا بازیگری را انتخاب نمی‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، زهره فکورصبور ویدئویی را ۲۰ ساعت پیش از مرگش در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام به اشتراک گذاشت که در پاسخ به پرسش مجری برنامه‌ای با عنوان «زنده‌رود» در سیمای اصفهان که از او درباره برگشتن به گذشته و انتخاب مجدد بازیگری، پرسیده بود، اظهار کرده بود: «اگر به گذشته برگردم اصلاً بازیگر نمی‌شوم. خدا را شکر اتفاقات خوبی هم برایم افتاد. اما از بچگی دنبال زندگی آرام و بی‌دغدغه بودم.»

وی گفته بود: «اگر هم روزی بچه‌دار شوم هیچ‌وقت اجازه نمی‌دهم وارد این حرفه شود و ترجیح می‌دهم زندگی عادی داشته باشد.»

به گزارش ایمنا، زهره فکورصبور بازیگر سینما و تلویزیون در سن ۴۳ سالگی و به طور ناگهانی درگذشت.

نخستین فعالیت بازیگری زهره فکورصبور ایفای نقش گل در یک تئاتر کودک بود، اما فعالیت حرفه‌ای او از سال ۱۳۷۷ شروع شد که به وی پیشنهاد بازی در سریال روزگار جوانی داده شد و شهرتش از آن جا به دست آمد. سپس نقش‌های تقریباً کوتاهی در سریال‌های معمولی و مخصوصاً اپیزودیکی زیادی بازی کرد و در اواخر دهه ۱۳۷۰ بسیار پرکار بود.

این قضیه تا اواخر سال‌های دهه ۱۳۸۰ ادامه داشت و بازی در نقش‌های بلندی مانند سریال‌های کارآگاهان، دنگ و فنگ، مسافری از هند و مخصوصاً دلنوازان موجب شهرتش شدند. وی سپس در چند فیلم سینمایی نقش‌های اول و اصلی را بازی کرد و بعد از آن با بازی در سریال دردسرهای عظیم یک و دو دوباره به تلویزیون بازگشت.

او این روزها مشغول ایفای نقش در سریال تلویزیونی «بی‌همگان» به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه‌کنندگی مهران مهام بود.

هنوز علت دقیق مرگ این بازیگر مشخص نیست اما بنا بر گفته منابع کاملاً آگاه این بازیگر ساعت هشت شب گذشته به بیمارستان منتقل شده بود اما پزشکان موفق به نجات وی نشده‌اند.

کد خبر 558920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.