مدیران سفیر زیبایی شهری تا نهایی‌ شدن بودجه شهر چالوس

در این بسته خبری برنامه‌های اعتبار توسعه حلقه چهار حفاظتی، توجه ویژه به منطقه گردشگری دره گردو، نهایی شدن بودجه شهر چالوس، ساماندهی سگ‌های بالصاحب در آمل، ایجاد شهرداری بافت تاریخی در اصفهان، بودجه آتی شهرداری کرج، حذف بند مربوط به عوارض ساختمانی و تصویب بودجه شهرداری اراک را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در بسته خبری پارلمان شهری سر فصل مهم‌ترین رویدادهای خبری این حوزه از توسعه حلقه چهار حفاظتی، توجه ویژه به منطقه گردشگری دره گردو، نهایی شدن بودجه شهر چالوس، ساماندهی سگ‌های بالصاحب در آمل، ایجاد شهرداری بافت تاریخی در اصفهان، بودجه آتی شهرداری کرج، حذف بند مربوط به عوارض ساختمانی و تصویب بودجه شهرداری اراک را مرور می‌کنیم.

مدیران سفیر زیبایی شهری باشند

رئیس شورای اسلامی شهر اهواز گفت: اگر بخواهیم تغییری در شهر رخ دهد باید از خودمان شروع کنیم مدیران باید سفیران زیبایی شهری باشند.

توسعه حلقه چهار حفاظتی با اعتبار ۸۶۰ میلیارد تومانی

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به توجه ویژه به طرح حلقه چهارم حفاظتی شهر در بودجه سال ۱۴۰۱، گفت: مقرر شده تا حدود ۸۶۰ میلیارد تومان برای ادامه و توسعه این طرح از دو سمت شمال شرق و جنوب غرب اختصاص یابد.

توجه ویژه به منطقه گردشگری دره گردو در بودجه ۱۴۰۱

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و حقوقی شورای اسلامی شهر اراک با اشاره به افزایش ۴۶ درصدی بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری نسبت به متمم بودجه سال جاری، گفت: توجه به منطقه گردشگری دره گردو و الزام شهرداری به اجرای عملیات عمرانی در این منطقه، در بودجه سال آینده مورد تاکید قرار گرفته است.

ساماندهی سگ‌های بالصاحب در آمل

عضو شورای اسلامی شهر و مسئول کمیسیون خدمات، بهداشت و محیط زیست شورای اسلامی شهر آمل از عقیم‌سازی و ساماندهی سگ‌های بلاصاحب در این شهر خبر داد.

بودجه ۱۴۰۱ شهرداری اراک تصویب شد

با رأی قاطع اعضای شورای اسلامی شهر اراک بودجه ۱۴۰۱ شهرداری این کلانشهر تصویب شد.

اهمیت ایجاد شهرداری ویژه بافت تاریخی در اصفهان

رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: به منظور احیای بافت تاریخی، لازم است شهرداری ویژه این بافت یا معاونتی اختصاصی در شهرداری ایجاد شود.

بودجه آتی شهرداری کرج با رقم ۶.۱۰۰ میلیارد تومان تصویب شد

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کرج گفت: بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری کرج با رقم شش هزار میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان به تصویب رسید که ۶۱ درصد آن به اعتبارات عمرانی اختصاص یافته و بیشترین اعتبار در حوزه عمرانی به بزرگراه شمالی با رقم ۴۰۰ میلیارد تومان تعلق گرفته است.

حذف بند مربوط به افزایش عوارض ساختمانی در بودجه ۱۴۰۱

سخنگوی شورای شهر اراک گفت: نمایندگان مجلس بند الحاقی چهار تبصره شش بودجه را که مربوط به افزایش عوارض ساختمانی بود را از بودجه ۱۴۰۱ حذف کردند.

بودجه ۲۳۰ میلیارد تومانی شهر چالوس نهایی شد

رئیس شورای اسلامی شهر چالوس از تصویب نهایی بودجه ۲۳۰ میلیارد ریالی این شهر خبر داد.

کد خبر 558833

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.