تلاش برای ارتقای کیفیت شهر

شهردار اهواز گفت: با تمام توان برای ارتقای کیفیت شهر و رضایت مردم تلاش می کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رضا امینی _امروز سه شنبه دهم اسفندماه_ در چهارمین جلسه استقبال از بهار ۱۴۰۱ ضمن تبریک عید مبعث پیامبر اکرم (ص) خطاب به مدیران شهری اظهار کرد: با توجه به فرصت محدود و گستردگی کار و تنوع مشکلات در سطح شهر اهواز با تشریک مساعی و تعریف کارهای مشترک در راستای آماده سازی اهوازی متفاوت برای ایام نوروز باید به صورت شبانه روز در میدان بود.

وی با اشاره به اجرای اقدامات گسترده از قبیل ساماندهی نخاله‌های ساختمانی، نظافت مستمر مبلمان‌شهری سطح شهر اهواز در قالب طرح خانه تکانی شهری از بهار ۱۴۰۱ تصریح کرد: از آنجایی که امحای دیوارها و ترمیم جداول مقدمه زیباسازی است لذا شایسته است در آستانه نوروز برای رنگ آمیزی جداول و امحای زوائد بصری تلاش بیشتری صورت گیرد.

شهردار اهواز با تأکید بر اینکه خروجی این اقدامات باید ارتقای کیفیت شهر و رضایت مردم باشد، ادامه داد: باید با تمام توان و قوا و حساسیت در این ایام باقی مانده جهادی کار کنیم تا شرایط را برای شهر که به دلیل شیوع کرونا بعد از دو سال برای ورود میهمانان نوروزی مهیا کنیم و از این آزمون حساس سربلند شویم.

وی خاطر نشان کرد: نصب علائم هشدار دهنده در حاشیه رودخانه کارون در جهت آگاهی بخشی به شهروندان و مسافران نوروزی از دیگر موضوعات مهم مطرح شده است که باید به آن اهتمام ویژه داشت.

کد خبر 558831

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.