وزیر کشور احتمال تغییر در حکم شهردار تهران را رد کرد

وزیر کشور در پاسخ به این شایعه که ممکن است وزارت کشور در پی رای اخیر دیوان عدالت اداری حکم شهردار تهران را ابطال کند گفت: خیر، این موضوع درست نیست.

به گزارش ایمنا و به نقل از سایت شهر، صبح امروز ۱۰ اسفندماه احمد وحیدی وزیر کشور از سومین نمایشگاه بین المللی پسماند، بازیافت، ماشین آلات و تجهیزات وابسته بازدید کرد.

وزیر کشور در حاشیه این بازدید در پاسخ به این پرسش که با رأی دیوان عدالت اداری، شائبه امکان ابطال حکم علیرضا زاکانی شهردار تهران از سوی وزارت کشور مطرح شده، آیا این موضوع صحت دارد، عنوان کرد: خیر، این موضوع صحت ندارد.

وزیر کشور درباره تأثیر نمایشگاه بر جلوگیری از خروج ارز گفت: موضوع مدیریت پسماند یکی از مسائل جدی زیست محیطی ما است که البته می‌تواند آثار اقتصادی مهمی داشته باشد و این نمایشگاه تلاش دارد ظرفیت‌های داخلی را در حوزه صنعت و دانش بنیان و مدیریت پسماند نشان دهد.

وی ادامه داد: کارهای خوبی صورت گرفته، اما باید اقدامات بیشتری صورت گیرد و امیدواریم با ارتباطات قوی افرادی که پسماند تولید می‌کنند برقرار شود تا فرهنگ سازی خوبی صورت گیرد.

وحیدی با بیان اینکه امیدوارم در آینده شاهد این باشیم که پسماندها تبدیل به یک کالای اقتصادی شوند و این کار به صورت کامل، شدنی است گفت: با حمایت از افرادی که تا به امروز کار کرده‌اند می‌توانیم این صنعت بسیار مهم را توسعه دهیم.

کد خبر 558821

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.