نوزدهمین مسابقات ملی مهارت در فولادشهر آغاز شد

مدیرعامل شرکت عمران فولادشهر گفت: نوزدهمین مسابقات ملی مهارت به میزبانی شهر جدید فولادشهر از امروز ۱۰ اسفندماه به مدت سه روز در پارک پرنیان و فرهنگسرای غدیر فولادشهر برگزار خواهد شد.

حمید رضا شیروانی در حاشیه افتتاحیه نوزدهمین مسابقات ملی مهارت در گفت‌گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: توسعه شهرهای جدید ایران نیازمند نگاه نوآورانه است از این رو بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته شهر جدید فولادشهر میزبان شرکت کنندگان ۱۲ استان کشور برای حضور در جشنواره ملی مهارت است.

وی افزود: این مسابقات در بخش فضای سبز و گل آرایی به میزبانی شهر جدید فولادشهر و با محوریت اداره کل فنی و حرفه‌ای استان اصفهان و پشتیبانی مادی و معنوی شرکت عمران، بخشداری، شورای اسلامی شهر و شهرداری فولادشهر از امروز ۱۰ اسفندماه به مدت سه روز در پارک پرنیان و فرهنگسرای غدیر فولادشهر برگزار خواهد شد.

مدیرعامل شرکت عمران فولادشهر تصریح کرد: این مسابقات با هدف انتخاب تیم ملی مهارت جمهوری اسلامی ایران برای شرکت در مسابقات بین‌المللی که هر دو سال یک‌بار برگزار می‌شود برنامه‌ریزی شده است و برگزیدگان این مسابقات به اردوی تیم ملی ایران که مرحله دوم این مسابقات سال آینده برگزار می‌شود شرکت می‌کنند.

وی ادامه داد: شهر جدید فولادشهر یک شهر فرهنگی است و بر همین اساس تلاش می‌شود رویدادهایی که در این شهر برگزار می‌شود نیز فرهنگ محور باشند.

شیروانی عنوان کرد: امروزه به دلایل مختلف از جمله شیوع کرونا دچار کمبود نشاط شده است، از این رو با توجه به روند کاهشی ابتلاء به این ویروس منحوس نیازمند اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری و متناسب با شرایط جامعه هستیم و امیدواریم با برگزاری نوزدهمین مسابقات ملی مهارت شاهد افزایش نشاط شهروندان فولادشهر باشیم.

وی خاطرنشان کرد: قطعاً برگزاری این رویداد ملی به دلیل محور قرار دادن بخش فضای سبز و گل‌آرایی می‌تواند از جذابیت‌های خاصی برخوردار باشد و علاوه بر افزایش نشاط اجتماعی، مسئولان را در تحقق رویکرد برند سازی شهری یاری رساند.

کد خبر 558807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.