استخر "جهان‌پهلوان تختی" ساماندهی می‌شود

شهردار زرین شهر گفت: هزینه کردن در حوزه‌هایی همچون ورزش، کاهش آسیب‌های اجتماعی، افزایش نشاط و پویایی شهر و شهروندان و رفع کم تحرکی را به همراه دارد.

حسین اسماعیلی‌احمدی در گفت‌گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: بسیاری از کارشناسان معتقدند در دنیای پرتنش امروز، استفاده از استخر شنا می‌تواند با اثرگذاری بر سلامت جسم و روان شهروندان، خطر ابتلاء به بسیاری از بیماری‌ها را کاهش دهد و با کاهش استرس، سبک زندگی انسان را متحول کند.

وی ایجاد فضایی برای تخلیه انرژی جوانان را از مهم‌ترین وظایف مدیریت شهری دانست و افزود: مدیریت شهری زرین‌شهر بر این باور است که هزینه کردن در حوزه‌هایی همچون ورزش، کاهش آسیب‌های اجتماعی، افزایش نشاط و پویایی شهر و شهروندان و همچنین رفع کم تحرکی را به همراه دارد.

شهردار زرین‌شهر خاطرنشان کرد: یکی از اهداف آغاز عملیات ساماندهی استخر جهان پهلوان تختی، توسعه روحیه نشاط و شادابی در جوانان و تشویق آنان به حضور در این رشته ورزشی به‌جای آب‌تنی در رودخانه است.

اسماعیلی‌احمدی ادامه داد: مجموعه استخر جهان پهلوان تختی زرین‌شهر دارای بخش‌های مختلف از جمله استخر بزرگسالان و کودکان، جکوزی، سونای بخار، سالن دوش و سرویس‌ها، رختکن و… است و به دلیل استقبال از این مکان، نیازمند بازسازی و ساماندهی بود.

وی اضافه کرد: عملیات بازسازی و سامان‌دهی استخر جهان‌پهلوان تختی شامل بهسازی و تقویت سازه، تأسیسات برق و روشنایی و طراحی سیستم تهویه است.

شهردار زرین‌شهر تصریح کرد: فاز دو معماری داخلی سوله استخر جهان‌پهلوان تختی زرین‌شهر نیز به مساحت حدود هزار و ۵۳۵ مترمربع و همچنین فاز دوم معماری داخلی قسمت اداری با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال در دستور کار قرار گرفته است تا پس از عبور از بحران کرونا، مکانی تفریحی- ورزشی در اختیار شهروندان قرار گیرد.

اسماعیلی‌احمدی با بیان اینکه اداره مجموعه‌های خدماتی، دشوار و هزینه‌بر است، عنوان کرد: هدف شهرداری زرین‌شهر ارائه بهترین خدمات به شهروندان است، از این رو امیدواریم با اتمام عملیات بازسازی و سامان‌دهی استخر جهان‌پهلوان تختی گامی مؤثر در ارائه خدمات شایسته به شهروندان، به عنوان سرمایه‌های اصلی شهر برداشته شود.

کد خبر 558800

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.