ساماندهی صنوف مزاحم گلسار

شهردار گلسار از ساماندهی صنوف مزاحم شهر خبر داد.

حمید کیاروستا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه ساماندهی مشاغل شهری ازجمله رفع سد معابر از سوی مغازه‌داران، دست‌فروشان دوره‌گرد و وانت‌بارها مهم‌ترین خواسته شهروندان است، اظهار کرد: شهرداری گلسار به صورت مرحله‌ای، اقدام به ساماندهی صنوف مزاحم شهری کرده است.

وی افزود: ساماندهی احشام در سطح شهر، وانت‌بارها و جمع‌آوری تابلوهای مزاحم، معرف کاربری صنوف و وسایل مزاحم صنوف موجب کاهش آلودگی بصری شهر، بی‌نظمی، رفع گره‌های ترافیکی و سلامت و بهداشت عمومی خواهد شد.

شهردار گلسار خاطرنشان کرد: قطعاً با پیگیری‌های مجموعه مدیریت شهری تلاش خواهیم کرد ساماندهی دست‌فروشان و مشاغل شهری با رویکرد حمایتی و در چارچوب قانون انجام شود.

کیاروستا با بیان اینکه مسئول واحد سد معبر شهرداری گلسار با حضور و گشت‌زنی در سطح شهر به مسائل رسیدگی خواهد کرد، تصریح کرد: اخطار به دامداران، اخطار به صنوف و کیوسک‌های سطح شهر درخصوص جمع‌آوری وسایل مزاحم، جمع‌آوری تابلوهای مزاحم معرف کاربری صنوف، جمع‌آوری تبلیغات از تیرهای برق و ساماندهی وانت‌بارها از وظایف این واحد است.

وی با بیان اینکه انجام این قبیل اقدامات تا پاکسازی کامل چهره شهر ادامه خواهد داشت، گفت: از کسبه درخواست داریم با همکاری و تعامل سازنده، به شهرداری در زیباسازی چهره شهر کمک کنند.

کد خبر 558781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.