تخریب دیوارکشی غیرمجاز در جاده سلطان‌آباد چهارباغ

سرپرست واحد کنترل و نظارت شهرداری چهارباغ گفت: یک مورد دیوارکشی غیرمجاز در جاده سلطان‌آباد-مهدی‌آباد واقع در شهرستان چهارباغ شناسایی و تخریب شد.

محمود عموزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا ضمن بیان اینکه برخورد با ساخت‌وساز غیرمجاز به صورت جدی در دستور کار قرار دارد، اظهار کرد: شرایط جغرافیایی چهارباغ موجب می‌شود برخی به قصد سوءاستفاده از اراضی، اقدام به ساخت‌وساز غیرمجاز کنند و شهرداری چهارباغ طی بازرسی دقیق و مدون در راستای شناسایی و مقابله با این افراد اقدام می‌کند.

وی افزود: شهروندان می‌توانند با مشاهده تخلف‌های این چنین موضوع را به شهرداری ارجاع دهند.

سرپرست واحد کنترل و نظارت شهرداری چهارباغ از تخریب دیوارکشی غیرمجاز در جاده سلطان‌آباد-مهدی‌آباد خبر داد و خاطرنشان کرد: برخورد جدی عوامل کنترل و نظارت شهرداری چهارباغ با قانون‌گریزان بدون هیچ مماشاتی انجام خواهد شد.

عموزاده تصریح کرد: عوامل واحد کنترل و نظارت معاونت خدمات شهری و امور نواحی شهرداری در ادامه اقدامات پیشگیرانه خود، نسبت به تخریب و برچیدن دیوارکشی‌های غیرمجاز به صورت قاطع اقدام خواهند کرد.

وی با اشاره به وضعیت آماده‌باش عوامل این واحد، بر جلوگیری و مقابله با ساخت‌وساز غیرمجاز در سطح شهر چهارباغ و نواحی ملک‌آباد، مهدی‌آباد و شهرک ابریشم تاکید کرد و گفت: عوامل واحد کنترل و نظارت شهرداری علاوه بر جلوگیری از ساخت‌وساز غیرمجاز، متخلفان را به دستگاه‌های نظارتی معرفی خواهند کرد.

کد خبر 558776

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.