آغاز فاز ۲ اجرای سازه فضایی سقف گلزار شهدا

شهردار زرین‌شهر گفت: فاز دو اجرای سازه فضایی سقف گلزار شهدا به‌صورت سازه فضایی به مساحت هزار و ۶۰۰ متر مربع و با اعتبار اولیه ۲۰ میلیارد ریال دی‌ماه سال جاری از سر گرفته شد.

حسین اسماعیلی‌احمدی در گفت‌گو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه شکوه و اقتدار امروز ایران اسلامی، مدیون دلاوری شیرمردان دوران هشت سال دفاع مقدس است، اظهار کرد: امروز همه مدیران دولتی جایگاه خود را مدیون شهدا هستند؛ چراکه اگر شهدا و ایثارگران برای حفظ و حراست از انقلاب اسلامی ازخودگذشتگی نمی‌کردند و جان خود را برای دفاع از مرزهای جمهوری اسلامی در طبق اخلاص نمی‌گذاشتند، شاید اکنون مسئولان در جایگاه فعلی خود قرار نداشتند.

وی گلزار شهدا را نماد رشادت و سند افتخار ایران اسلامی دانست و افزود: امام خمینی (ره) فرمودند هر چه انقلاب دارد از برکت خون شهدا و ایثارگران است، از این رو باید در مسیر تحقق منویات رهبر معظم انقلاب و امام راحل به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و خدمت به ایثارگران جامه عمل بپوشانیم و یکی از موضوعات بسیار مهم در این حوزه توجه به حفظ و نگه‌داری گلزار شهدا است.

شهردار زرین‌شهر خاطرنشان کرد: همان‌گونه که شهدا برای نظام مقدس جمهوری اسلامی سرمایه‌های بزرگی هستند، خانواده‌های آن‌ها نیز با صبر و شکیبایی از دستاوردهای انقلاب اسلامی محافظت می‌کنند؛ بر همین اساس پرداختن به خواسته‌های بحق آنان درخصوص ساماندهی گلزار شهدا و مسقف‌سازی این مکان مقدس مورد توجه شهرداری زرین‌شهر قرار گرفت.

اسماعیلی‌احمدی ادامه داد: در نخستین روز آغاز فعالیت خود به عنوان شهردار زرین‌شهر با حضور در گلزار شهدای خطه طلایی ایران قول اتمام پروژه مسقف‌سازی این مکان مقدس را به خانواده شهدا دادم و این پروژه به‌صورت سازه فضایی به مساحت هزار و ۶۰۰ مترمربع و با اعتبار اولیه ۲۰ میلیارد ریال، دی‌ماه سال جاری از سر گرفته شد.

وی بر تأمین خدمات مورد نیاز در گلزار شهدای زرین‌شهر تاکید کرد و گفت: در راستای عمل به فرمان مقام معظم رهبری و رفع دغدغه‌های معظم‌له و جامه عمل پوشاندن به وعده‌های مطرح شده خانواده شهدا، فاز دو اجرای سازه فضایی سقف گلزار شهدا طی مدت زمان شش ماه اجرا خواهد شد تا شاهد افزایش رفاه حال خانواده شهدا و شهروندان در زمان مراجعه به مزار شهدا باشیم.

کد خبر 558772

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.