توزیع بیش از ۲۰۰ تن آسفالت در معابر منطقه ۸ کرج

مدیر منطقه هشت شهرداری کرج از توزیع ۲۲۰ تن آسفالت خیابان‌ها و معابر سطح منطقه، به منظور بهسازی و ارتقای کیفیت آسفالت و تسهیل در تردد شهروندان خبر داد.

مهدی رشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان این‌که ارتقای عملکرد شهرداری‌ها به معیارهای بسیاری مربوط می‌شود که یکی از آنها ساماندهی و ارتقای کیفیت آسفالت شهر است، اظهار کرد: ارتقای کیفیت آسفالت خیابان‌ها، معابر و کوچه‌های شهری و منطقه به تسهیل تردد شهروندان کمک شایانی خواهد داشت.

وی با بیان اینکه ارتقای کیفیت آسفالت و روکش معابر و خیابان‌های اصلی و فرعی شهرها به عنوان یکی از معیارهای اثرگذار بر کیفیت زندگی شهروندان قلمداد می‌شود، افزود: این امر منجر به افزایش رضایت‌مندی شهروندان خواهد شد.

مدیر منطقه هشت شهرداری کرج با اشاره به ضرورت رسیدگی و ساماندهی برخی از معابر این شهر، تصریح کرد: بهسازی و ارتقای کیفیت آسفالت برخی از معابر و خیابان‌های سطح منطقه به دلیل فرسودگی آسفالت، زیر ساخت‌های غیراصولی، تردد روزانه هزاران وسیله نقلیه شخصی و عمومی نیاز به توجه جدی دارد تا به استانداردهای مطلوب در این زمینه برسد.

وی با اشاره به عملیات انجام آسفالت در منطقه هشت شهرداری کرج، گفت: در حال حاضر عملیات آسفالت، روکش و لکه‌گیری خیابان‌های سطح منطقه رو به اتمام است.

کد خبر 558770

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.