توجه شهرداری قم به مناطق محروم قابل تقدیر است

فرماندار قم با اشاره به بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری قم و پروژه‌های در نظر گرفته شده برای اجرا در مناطق محروم، گفت: توجه شهرداری این شهر برای توسعه زیرساخت‌های مناطق محروم قابل تقدیر و قدردانی است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری قم، مرتضی حیدری امروز _دوشنبه نهم اسفندماه_ در بیست و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر قم با موضوع تصویب بودجه سال ۱۴۰۱، اظهار کرد: باید رفع مشکلات مناطق محروم در اولویت اقدامات شهرداری قم باشد.

وی با اشاره به پاکدستی و حضور افراد متخصص در شورای اسلامی شهر قم، افزود: شورای اسلامی شهر قم متشکل از نخبگان و متخصصان در حوزه‌های مختلف است.

فرماندار قم با اشاره به اهمیت افزایش بودجه‌های فرهنگی در شهرداری این شهر، تصریح کرد: رسانه‌های معاند با امکانات و قدرت رسانه‌ای خود به صورت روزانه در حال لجن پراکنی در خصوص نهادهای کارآمد انقلابی هستند.

وی با بیان اینکه شورای شهر تجلی حاکمیت مردم بر مردم است، ادامه داد: در قالب برنامه‌های ترویجی، فرهنگی و آموزشی باید تبیین اقناع کننده‌ای از اقدامات و تلاش‌های انجام شده برای افزایش رفاه عمومی به شهروندان ارائه شود.

حیدری با بیان اینکه، توجه به مناطق کم‌برخوردار در بودجه شهرداری قم قابل تقدیر بوده است که نشان از رویکرد عمومی شهرداری به این مناطق است، گفت: برای رفع مشکلات برخی مناطق و محلات قم مانند دوازده ری و چاله کاظم باید اقدامات فوری انجام شود.

کد خبر 558726

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.