نظر محمد قریشی در خصوص اخراج مقابل پدیده!

مدافع تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان ضمن تبریک برد تیمش، اخراجش مقابل پدیده را سختگیرانه، اما درست اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عصر امروز _دوشنبه نهم اسفندماه_ در یکی دیدارهای مهم لیگ برتر فوتبال ایران در هفته بیستم که برای انتهایی جدولی مهم بود، تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان موفق شد در ورزشگاه فولادشهر میهمانش پدیده مشهد را با نتیجه دو بر یک شکست دهد.

این برتری به گاندوها کمک کرد تا پس از هفته‌ها ناکامی در کسب پیروزی، بتوانند کمی به اوضاع خود سر و سامان دهند؛ در این دیدار، محمد قریشی یک گل زد البته یک پنالتی داد و اخراج شد، سعید باقر پسند نیز دیگر گل نگین سبز را به ثمر رساند. تک گل پدیده هم توسط مجتبی بیژن از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید.

با این برتری ذوب آهن با ۲۲ امتیاز در رده دوازدهم باقی ماند و مشهدی‌ها هم همچنان با ۸ امتیاز انتهای جدول و کاندیدای اصلی سقوط هستند.

پس از پایان بازی، محمد قریشی مدافع تیم فوتبال ذوب آهن در جمع خبرنگاران حاضر شد در خصوص این بازی، اظهار کرد: ابتدا جا دارد که این برد مهم را به کل مجموعه تبریک بگویم، در طول هفته خیلی تمرین کرده بودم که بتوانم گل بزنم؛ خدا را شکر سجاد آشوری ارسال عالی داشت و من هم توانستم به خوبی با قطع توپ، گل بزنم.

قریشی در خصوص دریافت کارت‌های زرد و قرمز، گفت: به نظر من کارت زرد اول یک مقدار سختگیرانه بود، ولی کارت زرد دوم به نظرم درست بود، دستم ابتدا بسته بود، اما وقتی توپ به دستم خورد، باز شد و متأسفانه پنالتی دادم، اخراج شدم و بازی بعد را از دست دادم، ولی هدف ما کسب سه امتیاز و سر و سامان دادن به اوضاع بود که به آن رسیدیم.

بازیکن ذوب آهن در خصوص شرایط خود و تیمش نیز، اظهار کرد: شرایطم خوب است، تیم هم که در دو هفته اخیر، یک برد و مساوی به‌دست آورد که این چهار امتیاز به ما خیلی کمک کرد؛ تلاش می‌کنیم از فولاد هم امتیاز بگیریم و قطعاً هفته به هفته شرایط بهتری خواهیم داشت.

کد خبر 558724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.