نساجی صفر _ استقلال صفر/ حقیقی مانع از امتیاز گیری استقلال شد

تیم فوتبال نساجی مازندران واستقلال امروز در هفته بیستم لیگ برتر فوتبال رو در روی هم قرارگرفتند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز دو شنبه _نهم اسفند ماه_ تیم فوتبال نساجی مازندران و استقلال از ساعت ۱۷ در هفته بیستم لیگ برتر فوتبال رو در روی هم قرار گرفتند که این دیدار با تساوی بدون گل تمام شد.

دیدار تیم‌های نساجی مازندران و استقلال

ورزشگاه: امام رضا

داوران: علی صفایی، محمدرضا ابوالفضلی، محسن سلطانی و مهدی مرجانزاده

ناظر: فریدون اصفهانیان‌

ترکیب نساجی: علیرضا حقیقی، حامد شیری، سعید بیگی، امیر مهدی جان ملکی، اکبر صادقی، مرتضی منصوری، ایوب کلانتری، رضا جعفری، متین کریم زاده (مهرداد عبدی دقیقه ۵۷)، مسعود شجاعی، کریم اسلامی (صابر حردانی دقیقه ۷۴).

سرمربی: ساکت الهامی

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، محمد دانشگر، روزبه چشمی، عارف غلامی، زبیر نیک نفس، مهدی مهدی‌پور، صالح حردانی (ارسلان مطهری دقیقه ۷۰)، جعفر سلمانی، امیرحسین حسین‌زاده (آرمان رمضانی دقیقه ۸۲)، کوین یامگا و رودی ژستد (آمانوف دقیقه ۵۴).

سرمربی: فرهاد مجیدی

کارت زرد:

نساجی: متین کریم زاده (دقیقه ۲۳)، مسعود شجاعی (دقیقه ۳۲)

کارت قرمز:

گل‌ها:

شرح بازی: بازیکنان نساجی در دقایق اولیه بازی شانس باز کردن دروازه استقلال را دارند، در ادامه دو تیم حملاتی را روی دروازه یکدیگر انجام می‌دهند. نساجی تیم دست و پا بسته ای نشان نداده و بیشتر از آبی‌های پایتخت موقعیت سازی کرده است. تا دقیقه ۳۰ بازی با وجود حملات زیادی که داشت، بدون گل پیش می‌رود. دقایقی است که مسابقه بدون موقعیت گل انجام می‌شود. داور سه دقیقه وقت اضافه اعلام کرد و در نهایت نیمه اول بدون گل به پایان رسید.

نیمه دوم: نساجی یکی از سه تیمی است که استقلال در این فصل موفق به گلزنی مقابل آن نشده است. علیرضا حقیقی در این بازی عملکرد درخشانی تا اینجای کار داشته است. بازی تا دقیقه ۶۶ بدون گل پیش می‌رود. عبدی که یک بازیکن تعویضی بود به علت مصدومیت تعویض شد و جای خود را به زامهران داد. چهار دقیقه وقت اضافه برای نیمه دوم در نظر گرفت، آبی پوشان در این فصل بیشتر بازی‌های خود را با یک گل پیروز شدند، اما در این دیدار بازیکنان نساجی اجازه گلزنی به استقلال ندادند تا این بازی با تساوی بدون گل تمام شد.

دقایق حساس:

دقیقه ۱: جعفری شوت خطرناکی به سمت دروازه استقلال زد که توپ پس از برخورد به مدافعین این تیم راهی کرنر شد.

دقیقه ۵: دانشگر توپی روی دروازه نساجی فرستاد که ژستد با سر توپ را زد، با عکس‌العمل خوب حقیقی توپ به تیر افقی دروازه برخورد کرد و در برگشت به حسین زاده رسید، اما شوت این بازیکن به دفاع نساجی برخورد کرد.

دقیقه ۱۵: شیری از پشت محوطه جریمه استقلال، روی یک ضربه آزاد شوتی به سمت دروازه استقلال زد که حسینی با یک پرش و یک دست اثری کوچک روی توپ گذاشت و اجازه نداد گل اول برای نساجی به ثمر برسد.

دقیقه ۲۰: جعفری با یک فرار در عمق از سمت چپ شوتی به سمت دروازه حسینی زد که با اختلاف کم به بیرون رفت.

دقیقه ۳۹: شوت نیک نفس از بیرون محوطه جریمه، با پرش و دفع یک دست حقیقی به بیرون رفت.

دقیقه ۴۹: ژستد در یک موقعیت خوب برای گلزنی قرار گرفت، اما شوت این بازیکن به بیرون رفت.

دقیقه ۵۳: بازیکن استقلال توپی روی دروازه نساجی ارسال کرد، ژستد با ضربه سر توپ را به چهارچوب زد ولی بازهم حقیقی ناجی تیم خود شد و با یک دست دروازه نساجی را بسته نگه داشت.

دقیقه ۶۹: شوت آمانوف با واکنش حقیقی به کرنر رفت.

دقیقه ۷۸: دانشگر با یک دفاع خوب مانع از گلزنی مسعود شجاعی شد.

شرح گل: _

کد خبر 558693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.