برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت ورزش بیماران خاص و پیوند اعضای اصفهان

مجمع انتخاباتی رئیس هیئت ورزش بیماران خاص و پیوند اعضای استان اصفهان در سرای ورزشکاران تختی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز - دوشنبه نهم اسفند ماه- مجمع انتخاباتی رئیس هیأت ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا استان اصفهان از ساعت ۱۱:۲۰ با حضور سید محسن موسوی دبیر فدراسیون، محمد طباطبایی مدیرکل ورزش و جوانان، اعضای هیئت‌های ورزشی شهرستان‌ها و جمعی از ورزشکاران و مربیان در سرای ورزشکاران تختی برگزار شد و در پایان قاسم علی رحیمی به عنوان رئیس هیأت انتخاب شد.

هیئت ورزش بیماران خاص و پیوند اعضای استان اصفهان در کشور سرآمد است

محسن موسوی، دبیر فدراسیون ورزش‌های خاص و پیوند اعضا، در خصوص ورزش بیماران خاص استان اصفهان، اظهار کرد: در بحث مالی، شرایط ما به دلیل مشکلات مالی سخت شده است و به سختی می‌توانیم برنامه‌ها را به جلو ببریم. فدراسیون تمام مسابقات و ورزشکاران را بدون دریافت وجه از ورزشکار برگزار می‌کند به همین دلیل در موضوعات مالی با مشکلات بیشتری رو به رو هستیم. از مدیر کل ورزش و جوانان می‌خواهم با هیئت ورزش بیماران خاص و پیوند اعضای استان اصفهان بیشتر تعامل داشته باشد و در مسائل مالی حمایت کند. همه اعضای فدراسیون و هیئت و ورزشکاران باید همه هم دل و یک صدا باشیم تا بتوانیم بهترین شکل کارها را انجام دهیم.

وی افزود: هیئت اصفهان در چندسال گذشته توانسته است بهترین هیئت استانی باشد و رتبه اول را در کشور به دست آورد، امیدوارم این روند ادامه داشت باشد و روز به روز بر افتخارات آن افزوده شوند و پیشرفت کند. ما تمام قد پشت هیئت و ورزشکاران هستیم تا بتوانیم روز به روز وضعیت ورزشکاران بیماران خاص و پیوند اعضا را بهبود بخشیم.

موسوی در خصوص تعداد ورزشکاران در رشته‌های ورزشی بیماران خاص، بیان کرد: در کل کشور بالغ بر ٩ هزار نفر در رشته‌های مختلف ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا مشغول به فعالیت‌اند که این رقم باید بیشتر شود. برای پیشرفت این ورزش باید با همدلی و هم‌افزایی فعالیت‌ها را انجام داد.

امیدوارم از ظرفیت بخش خصوصی و خیرین به خوبی استفاده شود

محمد طباطبایی، مدیر کل ورزش و جوانان استان، در ادامه با اشاره به وضعیت هیئت ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا، اظهار کرد: از قاسم علی رحیمی برای تمام تلاش‌هایی که در چهار سال گذشته کرده و پیشرفتی که در این هیأت داشته تشکر می‌کنم.

وی خطاب به دبیر فدراسیون ورزش بیماران خاص، گفت: من از رئیس فدراسیون ورزش بیماران خاص خواهش می‌کنم که از وزیر ورزش درخواست کند تا ادارات کل بتوانند یک مکان ورزشی را با ترک تمام تشریفات در اختیار ورزش بیماران خاص قرار دهند قول می‌دهم اصفهان اولین استانی خواهد بود که این کار را انجام می‌دهد. اداره کل استان اصفهان همچون قبل در کنار این هیأت و فدراسیون ورزشکاران خاص خواهد بود و به شکل ویژه همراهی خواهد کرد زیرا مایه مباهات است که فردی بتواند در این رشته‌های ورزشی ورود پیدا کند و افتخار آفرین باشد.

طباطبایی ادامه داد: در سال ۹۹ بیشترین کمک و همراهی را با هیئت ورزش بیماران خاص را داشتیم اما در سال ۱۴۰۰ با وجود تحریم‌ها و مشکلات مالی نتوانستیم به خوبی از هیأت حمایت کنیم اما تا پایان سال سعی می‌کنیم با آن مساعدت‌های بیشتری داشته باشیم. امیدوارم در این زمینه از ظرفیت بخش خصوصی و خیرین به خوبی استفاده شود.

طباطبایی با اشاره به برنامه‌های پیش روی هیئت ورزش بیماران خاص، بیان کرد: ما در استان آماده حمایت همه جانبه هستیم و اعلام می‌کنم در میزبانی مسابقات کشوری و اردوهای تیم ملی پیش‌قدم هستیم.

وی با اشاره به انتخاب جواد داوری به عنوان رئیس فدراسیون بسکتبال، گفت: در هفته گذشته دو نفر از رؤسای هیأت‌های ورزشی استان اصفهان به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب شدند که برای ما مایه افتخار است. انتخاب مرتضی قربانی به عنوان رئیس فدراسیون تیراندازی و داوری نیز به عنوان رئیس فدراسیون بسکتبال برای ورزش استان اصفهان پیشرفت است. این موضوع نشان‌دهنده ظرفیت بالای ورزش استان اصفهان خواهد بود. خوشحالم که در انتخابات هیأت بسکتبال بر نامزدی داوری اصرار ورزیدم و وی انتخاب شد.

قاسم علی رحیمی، رئیس هیأت ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا در ادامه، در خصوص وضعیت هیأت ورزش بیماران خاص استان اصفهان، اظهار کرد: با همت و تلاش جمعی می‌توان موفقیت‌های گذشته را کسب کرده و بیشتر کرد. ورزشکاران دارای بیماری خاص و پیوند را نباید بیمار نامید دانست، آنان اسطوره‌هایی هستند که در تمام شرایط برای موفقیت و پیشرفت تلاش می‌کنند. بعضی از ورزشکاران بیماری‌های خاص و پیوند اعضا از دیده شدن در عموم هراس دارند و این موضوع چالشی در عرصه این ورزش است و باید آن را رفع کرد.

کد خبر 558692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.