بزرگترین نهنگ اتریوم ۵۰ میلیارد شیبا اینو خرید

بزرگ‌ترین نهنگ اتریوم جهان در یک روز ۵۰ میلیارد SHIB خریداری کرده است. کارشناسان ادعا می کنند که این خرید بخشی از بالاترین و قابل توجه ترین انباشت توکن های شیبا، توسط نهنگ های اتریوم است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، خرید نهنگ بر اساس توییتی که توسط WhaleStats، تحلیلگر زنجیره‌ای هزار کیف پول برتر اتریوم به اشتراک گذاشته شده، کشف شد. جدا از اینکه چگونه این تراکنش بخشی از بیشترین مقدار شیبا اینو خریداری شده توسط نهنگ‌ها را تشکیل می‌دهد، در آمار ردیابی تراکنش WhaleStats نیز رتبه اول را دارد.

بزرگترین نهنگ اتریوم ۵۰ میلیارد شیبا اینو خرید

ارزش ۵۰ میلیون شیبا ذکر شده تقریباً حدود ۱/‏۲۱۱/‏۴۷۳ دلار تخمین زده می‌شود. خرید این نهنگ، سر و صدای آلتکوین‌ها را برانگیخته و بر این احساس دامن زده است که شیبا و بازار کلی آن می‌توانند اوج جدیدی را تجربه کنند.

بسیاری از بیش از ۱۷۲ هزار دنبال کننده توئیتر WhaleStats هیجان خود را نسبت به شیبا ابراز کردند. علاوه بر این، آنها به سرعت واکنش نشان دادند که چگونه شیبا اینو از زمان راه‌اندازی آن، توئیتر و رسانه‌های جریان اصلی را به شدت تکان داده است. طرفداران مشتاقانه منتظر دیدن شیبا هستند که نقاط عطف بیشتری را شکست دهد. اکثریت کاربران اینترنت نظرات مختلفی دارند مبنی بر اینکه خرید شیبا اینو و عملکرد آن را به سطح متفاوتی ارتقا می‌دهد.

کد خبر 558655

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.