ویژه‌برنامه «صبح جمعه با شما» برای عید مبعث

عوامل برنامه «صبح جمعه با شما» برای عید مبعث، ویژه‌برنامه زنده «صبح عید با شما» را تدارک دیده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ساجد قدوسیان، تهیه‌کننده و کارگردان ویژه‌برنامه «صبح عید با شما» گفت: هر چند در این ایام مشغول تولید و آماده‌سازی ویژه‌برنامه‌های نوروز ۱۴۰۱ هستیم، اما از آنجایی که عید مبعث برای مسلمانان بسیار ارزشمند است و یکی از رسالت‌های برنامه «صبح جمعه با شما» شاد کردن مردم است، ویژه‌برنامه‌ای را برای عید مبعث طراحی کردیم که به‌صورت زنده در روز سه‌شنبه _دهم اسفندماه_ ساعت ۹ صبح از رادیو ایران پخش می‌شود.

وی ادامه داد: مجری برنامه، نسیم رفیعی است و هنرمندانی مانند فرانک رفیعی، محمدرضا لبیب، زهره کدخدازاده، داریوش بشارت و آرش راسخ در استودیو حضور خواهند داشت.

قدوسیان افزود: استقبال مردم از اجرای مرشد پهلوانیان در روز پدر باعث شد تا برای عید مبعث نیز از ایشان دعوت کنیم تا در رسای پیامبر اعظم (ص) بخش‌هایی را اجرا کنند.

این تهیه‌کننده رادیویی تصریح کرد: نمایش‌های کمدی و طنزآهنگ و لطیفه از دیگر بخش‌های برنامه «صبح عید با شما» است.

ویژه‌برنامه «صبح عید با شما» دهم اسفندماه، همزمان با مبعث پیامبر گرامی اسلام ساعت ۹ صبح به تهیه‌کنندگی و کارگردانی ساجد قدوسیان از رادیو ایران پخش می‌شود.

به گزارش ایمنا، پیش از این نیز از سوی برنامه‌سازان «صبح جمعه با شما» و در روز سه‌شنبه _بیست‌وششم بهمن‌ماه_ همزمان با سالروز ولادت با سعادت حضرت امام علی (ع) و روز پدر، ویژه برنامه «صبح عید با شما» از رادیو ایران پخش شد.

کد خبر 558639

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.