آمادگی تحویل ۸ هزار واحد مسکن مهر به متقاضیان

معاون وزیر راه‌وشهرسازی با اعلام آمادگی برای تحویل هشت‌هزار مسکن مهر تکمیل شده، گفت: بخش عمده واحدهای باقی‌مانده مسکن مهر، واحدهای در تعهد تعاونی‌ها است که برای تکمیل آن‌ها با وزارت تعاون مذاکراتی داشتیم.

به گزارش ایمنا و به نقل از وزارت راه و شهرسازی، علیرضا جعفری با اشاره به اینکه یکی از تعهدات باقی‌مانده از سنوات گذشته در شهرهای جدید در حوزه مسکن مهر است، اظهار کرد: نزدیک به ۴۰ هزار واحد هنوز به متقاضیان تحویل نشده بود که در ایام دهه فجر امسال دو هزار واحد در پردیس تحویل متقاضیان شد و هم‌اکنون نیز آمادگی داریم تا حدود هشت‌هزار واحد را تحویل بدهیم.

وی ادامه داد: ۱۰ هزار واحد از ۴۰ هزار واحد باقی‌مانده مسکن مهر تعیین تکلیف شده و ۳۰ هزار واحد مسکن مهر باقی مانده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی ابراز امیدواری کرد تا در هماهنگی با پیمانکاران این پروژه‌ها، به‌زودی شاهد اتمام نازک‌کاری پروژه‌های مسکن مهر باشیم.

جعفری، بخش عمده واحدهای باقی‌مانده مسکن مهر را واحدهای در تعهد تعاونی‌ها برشمرد و توضیح‌داد: به‌تازگی مذاکراتی با معاونت تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای تعیین‌تکلیف تعاونی‌های مسکن مهر شهرهای جدید انجام شد که امیدواریم مسئله واحدهای باقی‌مانده مسکن مهر در تعهد تعاونی‌ها حل شود و به نتیجه برسد.

کد خبر 558638

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.