ذوب‌آهن ۲ _ پدیده یک/تار و پود پیروزی در فولادشهر گره خورد

ذوب‌آهن در ورزشگاه خانگی‌اش در قالب هفته بیستم لیگ‌برتر به‌مصاف پدیده مشهد رفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ذوب آهن و پدیده از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان در چارچوب هفته بیستم لیگ‌برتر فوتبال ایران مقابل یکدیگر قرار گرفتند.

هفته بیستم، جام خلیج فارس

دیدار تیم‌های ذوب آهن و پدیده

ورزشگاه: فولادشهر

تماشاگر: ---

گل‌ها: سیدمحمد قریشی (ذوب‌آهن - دقیقه ۳۳) ، سعید باقرپسند (ذوب‌آهن - دقیقه ۴۰) ، مجتبی بیژن (پدیده - از روی نقطه پنالتی در دقیقه ۹۲)

اخطار:مسعود کاظمینی (پدیده - ثانیه پانزدهم) ، محمدرضا فلاحیان (پدیده - دقیقه پانزدهم) ، سیدمحمد قریشی (ذوب‌آهن - دقیقه ۷۱) ، ابوذر صفرزاده (پدیده - دقیقه ۸۵)

اخراج: سیدمحمد قریشی (ذوب‌آهن - کارت زرد دو - دقیقه ۸۹)

ذوب آهن: حبیب فرعباسی - سیدمحمد قریشی - پویا پورعلی - سجاد دانایی - مسعود ابراهیم‌زاده - امیر شبانی - حسین شنانی (حسام پورهاشم از دقیقه ۷۷) - محمدحسین اسلامی (صادق صادقی از دقیقه ۷۷) - سعید باقرپسند - سینا اسدبیگی - سجاد عاشوری (محمدامین درویشی از دقیقه ۷۲)

سرمربی: مهدی تارتار

پدیده: میلاد فراهانی - ابراهیم رضازاده - محمدحسین حیدری - احسان حسینی - مجتبی بیژن - علی طاهران - محسن ربیع‌خواه (رحمان جعفری از دقیقه ۶۳) - ابوالفضل عکاشه (فردین رابط از دقیقه ۵۱) - مسعود زائرکاظمین (مرتضی حسین‌زاده از دقیقه ۵۱) - رضا کرملاچعب (ابوذر صفرزاده از دقیقه ۷۶) - محمدرضا فلاحیان (محمدرضا رئوفی‌منش از دقیقه ۶۳)

سرمربی: سیدداود سیدعباسی

داور: حمید حاج‌ملک

شرح بازی:

در نیمه نخست ذوبی‌ها با میل گلزنی بالایی به‌دنبال گلزنی بودند تا از همان ابتدا خیالشان را از پیروزی خانگی راحت کنند. در تمامی دقایق نیمه‌نخست نبض بازی در اختیار شاگردان تارتار بود؛ پس از آن از دقیقه ۲۰ تا ۳۰ پدیده از عقب‌نشستن ذوب‌آهن استفاده کرد و چند فرصت نصفه و نیمه ایجاد کرد.

اما دوباره روند بازی به سود ذوب‌آهن دنبال شد؛ ذوبی‌ها با فشارهای بی‌امان و تلاش وینگرهایش خصوصاً در سمت چپ موفق شد سوار بر بازی شود و به یک برد مطمئن ۲ بر صفر در نیمه‌نخست دست یابد.

وقت اضافه نیمه‌نخست نیز ۲ دقیقه بود.

در نیمه‌دوم بازی متعادل دنبال شد و ذوبی‌ها به‌دنبال کنترل بازی بودند تا با استفاده از ضدحملات اختلافشان را با حریف بیشتر کند.

شرح گل: دقیقه ۳۳؛ حسین شنانی یک کرنر برای ذوب‌آهن به‌دست آورد، ارسال سجاد عاشوری با ضربه سر زیبای قریشی به گل تبدیل شد تا پس از شش هفته در لیگ‌برتر ذوب‌آهن به گل برسد.

دقیقه ۴۰؛ میلاد فراهانی دروازه‌بان پدیده توپ با یک اشتباه توپ را تقدیم باقرپسند کرد و مهاجم گاندوها با فرصت‌طلبی‌اش توپ را قاپید و با یک چیپ استثنایی توپ را از بالای سر فراهانی وارد دروازه پدیده کرد.

دقیقه ۹۲؛ پدیده با خطای هند سیدمحمد قریشی صاحب یک ضربه پنالتی شد و مجتبی بیژن توپ را خلاف جهت حرکت فرعباسی به گل تبدیل کرد.

دقایق حساس: در دقیقه هجدهم، ذوب‌آهن صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که سجاد دانایی توپ را به روی دروازه پدیده فرستاد و ضربه سر خطرناک اسدبیگی به تیرک دروازه برخورد کرد و در ادامه هم شوت ابراهیم‌زاده به دیوار دفاعی برخورد کرد و دور شد.

دقیقه نوزدهم رضا کرملاچعب یک شوت از راه دور روانه دروازه ذوب‌آهن کرد که توپ با اختلاف کم از بالای دروازه فرعباسی به بیرون رفت.

دقیقه ۵۹ شوت خطرناک فردین رابط به شکلی خطرناک از بالای دروازه فرعباسی به بیرون رفت.

دقیقه ۶۴ تلاش خیلی‌خوب باقرپسند و پاس رو به بیرونش شنانی را در موقعیت گلزنی قرار داد اما شوت تک‌ضرب شماره ۱۴ ذوبی‌ها را فراهانی با یک واکنش مناسب مهار کرد.

دقیقه ۶۹ روی اشتباه عجیب مدافع پدیده، سجاد عاشوری در فرصت تک به تک قرار گرفت اما ضربه‌اش جایی در چارچوب دروازه فراهانی نداشت.

دقیقه ۸۲ شوت محمدابراهیم رضازاده با اختلاف کم از کنار دروازه ذوب‌آهن به بیرون رفت.

نکات بازی: سیدداود سیدعباسی سرمربی پدیده به‌دلیل محرومیت کنار زمین نیست و دستیار وی سلمان تاجدار هدایت پدیده را به عهده دارد.‌

محمد سلطانی‌مهر هافبک ذوب‌آهن در حالی که مصدومیت یا محرومیتی نداشت در لیست بیست نفره گاندوها قرار نداشت.

البته محمد خدابنده‌لو به‌دلیل محرومیت و حامد نورمحمدی که به‌تازگی پدرش را از دست داده و امیرحسین صدقی با یک مصدومیت جزئی در لیست ذوب‌آهن حضور نداشتند.

بازیکنان ذوب‌آهن گل اولشان را به حامد نورمحمدی مدافع با اخلاق تیمشان که در غم از دست دادن پدرش به سوگ نشسته تقدیم کردند.

کد خبر 558625

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.