ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر مس رفسنجان

تیم فوتبال پرسپولیس تهران از ساعت ۱۹ در ورزشگاه آزادی میزبان تیم مس رفسنجان خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته بیستم لیگ‌برتر خلیج‌فارس امروز برای پرسپولیس بسیار حساس خواهد بود. شاگردان یحیی گل‌محمدی باید در مقابل تیم سرسخت مس رفسنجان قرار بگیرند و ازآنجاکه باز هم با گل‌گهر به تساوی رضایت دادند، محکوم به پیروزی هستند تا اختلافشان با استقلال بیشتر از پنج امتیاز نشود.

در ادامه قصد داریم ترکیب احتمالی قرمزپوشان را در این دیدار بررسی کنیم:

نخستین آزمون «احمد گوهری»

برای قرمزها حامد لک در دیدار مقابل گل‌گهر نتوانست دروازه‌اش را بسته نگه دارد و به‌نظر می‌رسد یحیی گل‌محمدی می‌خواهد در پست دروازه تغییر ایجاد کند تا پس از هفته‌ها پرسپولیس بدون لک به‌مصاف رقیب برود.

مدافعان با حضور شجاعی

علی شجاعی، سیدجلال حسینی، وحدت هنانوف و رامین رضائیان چهار مدافع سرخ‌پوشان در برابر مس رفسنجان را تشکیل خواهند داد. پس از اینکه در بازی با گل‌گهر گل‌محمدی، رامین رضائیان را به پست تخصصی‌اش در سمت راست بازگرداند، حالا می‌خواهد سمت چپ تیمش را هم تغییر دهد و علی شجاعی جایگزین آقایی خواهد شد.

کمال‌گرایی

میلاد سرلک، کمال‌الدین کامیابی‌نیا، احسان پهلوان و مهدی ترابی هافبک‌های پرسپولیس در دیدار هفته بیستم مقابل مس رفسنجان هستند؛ این چهار نفر چند هفته‌ای است میانه زمین پرسپولیس را به تسخیر خود درآورده‌اند.

یحیی یا پاکدل، کدام یک بدشانس هستند؟

در خط هجومی پرسپولیس، دو سه هفته‌ای بود حامد پاکدل به‌همراه وحید امیری در امر گلزنی موفق بودند اما در بازی مقابل مس، پاکدل که در سه بازی پیاپی برای پرسپولیس گلزنی کرده بود و در آمادگی کامل قرار داشت به‌دلیل مصدومیت در آخرین تمرین پیش از دیدار مقابل مس، بازی امروز را از دست داد تا گل‌محمدی هم دستش در خط حمله خالی‌تر شود. البته این می‌تواند فرصت خوبی برای مهدی عبدی باشد تا بار دیگر با قرار گرفتن در ترکیب پرسپولیس توانایی‌هایش را به یحیی ثابت کند.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل مس رفسنجان

احمد گوهری، سیدجلال حسینی، وحدت هنانوف، رامین رضائیان، علی شجاعی، کمال کامیابی‌نیا، میلاد سرلک، احسان پهلوان، وحید امیری، مهدی ترابی و مهدی عبدی

کد خبر 558530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.