استقلال-نساجی/ تقابل صدرنشین با خانه‌به‌دوش‌ها

در یکی از بازی‌های مهم هفته بیستم لیگ برتر فوتبال ایران، نساجی و استقلال در مشهد رودرروی هم قرار می‌گیرند

به گزارش خبرنگار ایمنا، لیگ برتر فوتبال ایران به ایستگاه بیستم رسیده و دریکی از بازی‌های حساس و مهم، تیم فوتبال استقلال از ساعت ۱۷:۰۰ میهمان تیم فوتبال نساجی مازندران است.

این استقلال فوق‌العاده است

آبی‌های پایتخت، امسال عملکرد خیره‌کننده‌ای داشته‌اند و از نوزده هفته گذشته لیگ، چهارده برد و تنها پنج تساوی به‌دست آورده‌اند؛ البته بدون شکست هستند تا رکورد بهترین عملکرد یک تیم در فصل فوتبالی را رقم بزنند. نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده تیم فرهاد، پرسپولیس است که هفته پیش مقابل گل‌گهر متوقف شد تا با ۴۲ امتیاز از استقلال ۴۷ امتیازی دور بماند. البته پسران یحیی امروز هم یک نبرد سخت دیگر این بار با مس محمد ربیعی دارند و احتمال امتیاز دادن قرمزها بازهم وجود دارد تا آبی‌ها یکه و تنها به سمت قهرمانی حرکت کنند.

نساجی همچنان خانه‌به‌دوش

قرمزهای شمالی، این فصل از ابتدا شرایط جالبی را سپری نکردند. آن‌ها به علت آماده نبودن ورزشگاه وطنی قائم‌شهر که شرایط میزبانی از بازی‌های لیگ برتر فوتبال ایران را نداشت، مجبور شدند در شهرهای مختلف از رقبا میزبانی کنند؛ یک روز در نقش‌جهان به مصاف حریف می‌رفتند و بار بعد بازی میزبانی را در مشهد انجام می‌دادند. این تیم حالا هم قرار است بازی امروز را در ورزشگاه امام رضا مشهد، از تیم فرهاد میزبانی کند.

استقلال- نساجی؛ تقابل صدرنشین با خانه به ‌دوش‌ها

آبی‌ها دلتنگ سربازها؛ مدافع جوان در انتظار

طبق دستور سازمان نظام وظیفه، محمدحسین مرادمند و سیاوش یزدانی دو بازیکن آبی‌پوش سرباز هستند و نمی‌توانند استقلال را همراهی کنند. این دو بازیکن که ظاهراً برای اعزام به خدمت دیر اقدام کرده‌اند با واکنش سازمان نظام وظیفه مواجه شده‌اند. معاون اجتماعی نظام وظیفه در همین خصوص گفته: «یزدانی و مرادمند از حضور در باشگاه و تیم‌ملی محروم شده‌اند و این نهاد در آبان‌ماه به استقلالی‌ها هشدار داده یزدانی و مرادمند فقط تا نیم‌فصل می‌توانند در تیم‌شان باشند.» با این حال، کادر فنی استقلال چند روزی است که به‌دنبال جذب مدافع از رده‌های پایه است. مهدی تسلیمی، کاپیتان تیم امید استقلال توانایی بازی در دو پست مدافع راست و مدافع مرکزی را دارد. به نظر می‌رسد که استقلالی‌ها قرار است از تسلیمی در تمرینات تیم بزرگسالان استفاده کنند تا در صورت نیاز، از او در دیدارهای استقلال در لیگ برتر استفاده شود.

استقلال- نساجی؛ تقابل صدرنشین با خانه به ‌دوش‌ها

وضعیت مبهم مصدوم‌های کلیدی نساجی

نساجی که در بازی رفت مقابل چشمان هواداران آبی نمایش خوبی ارائه داد و نتیجه صفر-صفر را کسب کرد، برای تقابل امروز مقابل استقلال، دو مصدوم کلیدی دارد که احتمال نرسیدن آن‌ها به این مسابقه، زیاد است و اگر این اتفاق رخ دهد، عملکرد شمالی‌ها تحت‌تأثیر قرار می‌گیرد. مصدوم‌های این تیم حسن نجفی است که وینگر چپ بازی می‌کند و البته مهرداد عبدی که در پست هافبک دفاعی حضور دارد. با این وجود باید دید سرنوشت این دو مهره برای تقابل با آبی‌ها به کجا می‌رسد.

آجرلو برای وریا پادرمیانی می‌کند

چند وقت پیش بود که خبر آمد وریا غفوری بازیکن با تجربه تیم فوتبال استقلال که در تمرین کاورش را بر زمین کوبیده و با عصبانیت راهی رختکن شده بود، با دستور فرهاد مجیدی حق حضور در تمرین تیمش را ندارد. باشگاه هم بلافاصله بیانیه داد و از تصمیم سرمربی حمایت کرد. فرهاد هنوز مدافع مغضوب را نبخشیده و حالا گفته شده که مصطفی آجورلو قرار است با سرمربی تیمش جلسه تشکیل دهد تا غفوری به تمرینات برگردد. باید دید مرد محبوب آبی‌ها که برادر خود را هم به علت بی‌انضباطی تنبیه کرده، دوباره روی خوش به مدافع کُرد خود نشان می‌دهد یا خیر.

کد خبر 558519

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.