شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان میزبان نمایشگاه عیدانه

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان گفت: با توجه به شرایط موجود سعی شده نمایشگاه در یک فضای نسبتاً باز و وسیع برگزار شود تا بتوان فاصله فیزیکی را حفظ کرد.

مژگان یزدیان‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه هدف از برگزاری نمایشگاه عیدانه، معرفی محصولات تولیدی مصرفی شرکت‌های فناوری است، اظهار کرد: شرکت‌هایی که در شهرک علمی تحقیقاتی استان اصفهان مستقر هستند، می‌توانند محصولات خود را در این نمایشگاه معرفی کنند تا دیگر اعضای شهرک با آن‌ها آشنا شوند.

وی افزود: شرکت‌هایی که محصولات مصرفی قابل ارائه دارند، در نمایشگاه عیدانه برای فروش به نمایش گذاشته می‌شود؛ البته گفتنی است که تنها شرکت‌های عضو شهرک می‌توانند در نمایشگاه عیدانه شرکت کنند.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان ادامه داد: مهلت ثبت‌نام، درخواست و ارسال نمونه محصولات تا سه‌شنبه _دهم اسفندماه_ است. شرکت‌های متقاضی می‌توانند درخواست خود را به روابط عمومی شهرک ارسال کنند تا بعد از بررسی محصولات اگر قابلیت ارائه در نمایشگاه را داشت اقدامات لازم در این رابطه انجام شود.

وی با اشاره به شرایط ویژه‌ای که ویروس کرونا ایجاد کرده است، گفت: با توجه به شرایط موجود سعی شده نمایشگاه در یک فضای نسبتاً باز و وسیع برگزار شود تا بتوان فاصله فیزیکی را حفظ کرد؛ البته با توجه به اینکه نمایشگاه به مدت سه روز برگزار می‌شود برای پیشگیری از ازدحام جمعیت برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده است.

کد خبر 558463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.