ایجاد شور و نشاط اجتماعی در فضای شهر با برنامه‌های نوروزی در اراک

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اراک گفت: سلامت روان مردم طی دو سال اخیر از بحران ناشی از شیوع ویروس کرونا متاثر شده است، بنابراین شورای اسلامی شهر اراک در برنامه های نوروزی به دنبال ایجاد شور و نشاط اجتماعی در فضای شهر است.

پیمان عین‌القضات در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: اگر شیوع ویروس کرونا کاهش یابد و موفق به دریافت مجوزهای لازم از وزارت بهداشت و درمان شویم، برنامه‌های بسیار شاد و مفرحی را در سطح شهر و به ویژه در "نوروزگاهی" در نظر خواهیم داشت.

وی اضافه کرد: نوروزگاهی در دره گردو در نظر گرفته شده است که همراه با اجرای برنامه‌های فرهنگی، هنری با حضور هنرمندان اجرا خواهد شد و علاوه بر آن حداقل در سه نقطه شهر نوروزگاه‌های محله‌ای ایجاد خواهد شد.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اراک خاطرنشان کرد: در مبلمان شهری نیز در نیمه دوم اسفندماه ۸۰۰ صندلی به عنوان استراحتگاه شهروندانی که برای خرید به سطح شهر مراجعه می‌کنند، توسط سازمان زیباسازی شهرداری اراک نصب خواهد شد.

وی ادامه داد: شهرداری اراک در نظر دارد اقداماتی را در راستای زیباسازی پارک‌ها و ورودی‌های شهر انجام دهد، نصب المان‌های نوروزی در زیرگذرها و نقاط ویژه شهر نیز در دستور کار شهرداری قرار دارد.

عین‌القضات اضافه کرد: با توجه به تلاقی ماه مبارک رمضان با ایام نوروز سازمان فرهنگی و هنری شهرداری برنامه‌های خوبی را در نظر گرفته است.

وی افزود: عروسک‌گردانی در سطح شهر و نصب ۶۵ المان‌های جدید نوروزی نیز از دیگر اقداماتی است که مدیریت شهری برای ایام نوروز در دستور کار دارد.

کد خبر 558433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.