نوروز، فرصتی برای معرفی ظرفیت‌های شهر بروجرد

شهردار منطقه سه بروجرد گفت: با توجه به پتانسیل گردشگری منطقه باید اقداماتی در راستای ایجاد فضایی شاد، سالم و امن برای مسافران انجام و رضایت خاطر آنان فراهم شود.

مهدی معظمی‎‌گودرزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: دست‌اندرکاران ستاد تسهیلات نوروزی باید به نحوی برنامه‌ریزی کنند که علاوه بر پذیرایی و راهنمایی مسافران، هویت مردم شهر بروجرد و ارزش‌های فرهنگی و اجتماعی این شهر نیز به مسافران و گردشگران معرفی شود.

وی بر ضرورت برنامه‌ریزی و ارائه خدمات ارزنده به مسافران نوروزی تاکید کرد و افزود: خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی فرصتی برای نمایش فرهنگ مهمان‌نوازی مردم شهر بروجرد است.

شهردار منطقه سه بروجرد خاطرنشان کرد: با توجه به پتانسیل گردشگری منطقه باید اقداماتی در راستای ایجاد فضایی شاد، سالم و امن برای مسافران انجام و رضایت‌خاطر آنان فراهم شود که این امر نیازمند برنامه‌ریزی دقیق است.

معظمی‎‌گودرزی با بیان اینکه در نوروز پیش‌رو با آمادگی کامل، شهر را برای استقبال از بهار آماده خواهیم کرد، گفت: رنگ‌آمیزی جداول خیابان‌ها، تعمیر و تکمیل مبلمان پارک‌ها، پاکسازی و لایروبی جوی‌ها، هرس درختان و گلکاری، تجهیز سرویس‌های بهداشتی، کف‌پوش زمین بازی، تجهیز نمازخانه‌ها و آبخوری‌ها، پاکسازی معابر، رنگ‌آمیزی، شست‌وشو و تعمیر تابلوها و خط‌کشی معابر سطح شهر، نورپردازی درختان و ساخت المان‌های نوروزی از اولویت‌های شهرداری در آستانه سال نو است.

کد خبر 558429

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.