اصغر قدیمی رئیس هیئت هاکی استان اصفهان شد

مجمع انتخاباتی رئیس هیئت هاکی استان اصفهان باحضور اعضای مجمع برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز - یکشنبه هشتم اسفندماه- مجمع انتخاباتی رئیس هیئت هاکی استان اصفهان از ساعت ۱۳:۳۰ با حضور ایرج رحمانی مشاور رئیس فدراسیون هاکی، محمد طباطبایی مدیرکل ورزش و جوانان و جمعی از ورزشکاران و مربیان این رشته در سرای ورزشکاران تختی برگزار شد.

محمد طباطبایی، با اشاره به اهمیت گسترش ورزش هاکی بین عموم مردم اظهار کرد: رشته هاکی جای فعالیت و کار زیادی دارد. امیدواریم با دیدگاه توسعه محور فدراسیون هم در راستای منابع انسانی و هم در زیرساخت‌ها بتوانیم در راستای ارتقای ورزش هاکی در شهرستان‌های استان اهتمام ورزیم. ورزش هاکی در شش شهرستان فعال است و امیدواریم با برنامه‌ریزی که انجام خواهد شد و با استفاده از تمام منابع بتوانیم این رشته را در استان‌های بیشتری فعال کنیم و این رشته ورزشی را گسترش دهیم و به صورت عمومی برای شهروندان اصفهانی داشته باشیم. باید در نظر داشته باشیم که رشته هاکی را همگانی‌تر کنیم تا بین عموم شناخته‌تر شود و بتوانیم افراد بیشتری را عضو این رشته کنیم.

در ادامه عبدالحمید جمالی، رئیس سابق هیئت هاکی اصفهان درخصوص وضعیت فعلی هاکی استان، اظهار کرد: هاکی یک ورزش گران است. همه تلاش می‌کنند تا این ورزش شناخته تر شوند اما به علت گران بودن این رشته و شیوع کرونا نتوانستیم به خوبی به برنامه‌های راهبردی خود برسیم.

انتخابات هیئت هاکی با تک کاندیدی اصغر قدیمی، غیبت نماینده شهرستان شهرضا و سمیرم و همچنین عدم حضور نماینده داوران خانم برگزار شد که در پایان اصغر قدیمی با کسب ۱۸ رأی از ۱۹ رأی مخوذه و یک رأی سفید به عنوان رئیس هیئت هاکی استان اصفهان در چهار سال آینده انتخاب شد.

گفتنی است در ادامه رأی‌گیری هیئت رئیسه هیئت هاکی برگزار شد.

کد خبر 558398

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.