مشق شب‌های کرونایی محمد احصایی در گالری امروز

نمایشگاهی از آثار خطاطی محمد احصایی با نام "مشق شب‌های کرونایی" همراه با عکس‌های او از موزه‌های متنوع جهان در گالری امروز برگزار شده است.

مریم حسینی، مدیر گالری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: استاد محمد احصایی از سال ۹۸ زمانی که بیماری کرونا گسترش پیدا کرد و دوران قرنطینه شروع شد، در منزل به نگارش و تمرین خط پرداختند که به گفته خودشان مشق شب‌های کرونایی است و با همین عنوان نیز در گالری به نمایش گذاشته شده‌اند.

حسینی با بیان این‌که در کنار مشق شب‌های کرونایی، تصاویری که استاد احصایی از سال ۱۳۴۸ از موزه‌های مختلف جهان عکاسی کرده است نیز در گالری امروز به نمایش گذاشته شده است، ادامه داد: تعداد ۵۲ اثر از این عکس‌ها توسط بهزاد حاتمی جمع‌آوری شده و در نمایشگاه ارائه شده است؛ ضمن این‌که کتاب "گنج بازیافته" شامل عکس‌های ۵۰ ساله محمد احصایی از موزه‌های جهان است که در این گالری رونمایی شد.

وی در خصوص فروش آثار نیز گفت: فروش آثار ارائه شده در این نمایشگاه نیز مطرح است و قیمت مشق شب‌های کرونایی حدود ۳۰ تا ۳۶ میلیون تومان و عکس‌ها نیز حدود قیمت پنج میلیون تومان تعیین شده است.

علاقه‌مندان برای بازدید از نمایشگاه «مشق شب‌ها محمد احصایی» می‌توانند تا بیست‌وششم اسفندماه از ساعت ۱۱ تا ۱۹ به گالری امروز، واقع در اصفهان، خیابان آبشار دوم، بن‌بست فرشید (شماره ۲) پلاک ۲۲۴ مراجعه کنند.

کد خبر 558381

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.