عیدی کارکنان شهرداری به موقع پرداخت خواهد شد 

معاون مالی و اقتصادی شهردار اصفهان با بیان این‌که برای پرداخت هرچه سریعتر عیدی‌ کارکنان شهرداری تلاش می‌کنیم، گفت: کارکنان شهرداری اطمینان داشته باشند حقوق اسفندماه به موقع پرداخت خواهد شد و پیرامون حقوق پیمانکاران نیز بررسی‌های لازم انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محسن رنجبر صبح امروز _یکشنبه، هشتم اسفندماه_ در سی و دومین جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان در پاسخ به تذکر اعضای شورا مبنی بر پرداخت به موقع حقوق، عیدی و پاداش قانونی کارکنان شهرداری، اظهار کرد: عیدی کارگران شهرداری در قالب قانون و در شرایط بهتری امسال پرداخت خواهد کرد.

وی با تاکید بر اینکه برای پرداخت هر چه سریع‌تر عیدی کارکنان شهرداری تلاش می‌کنیم، افزود: کارکنان شهرداری اطمینان داشته باشند حقوق اسفندماه به موقع پرداخت خواهد شد و پیرامون حقوق پیمانکاران نیز بررسی‌های لازم انجام می‌شود.

معاون مالی و اقتصادی شهردار اصفهان با اشاره به پرداختی‌ها به پیمانکاران به ویژه پیمانکاران فضای سبز و خدمات شهری تصریح کرد: شهردار اصفهان تاکید دارد که پرداخت حقوق پیمانکاران همزمان با حقوق کارکنان شهرداری انجام شود و ما بر این اساس هر ماه پیگیر تحقق این اصل در سازمان‌ها و مناطق هستیم.

وی تاکید کرد: برخی از پیمانکاران فضای سبز صورت وضعیت‌های خود را با تأخیر آماده می‌کنند که تذکر اعضا به پرداخت نشدن این موارد برمی‌گردد، البته طبق بررسی‌های انجام شده، تاکنون صورت‌وضعیت‌های رسیده، تایید خدمات شهری را گرفته است؛ در این راستا به همه صورت‌وضعیت‌ها از این جنس حداکثر تا ۱۵ روز رسیدگی می‌شود.

رنجبر خاطرنشان کرد: همیشه روال بر این بوده است که پرداخت حقوق و دستمزد پیمانکاران همزمان با کارکنان شهرداری انجام شود.

کد خبر 558375

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.