یکپارچه‌سازی مبلمان شهری خیابان سپاه و چهارباغ در سال آینده

سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان گفت: در نظر داریم در سال آینده برای مبلمان شهری خیابان سپاه از مبلمان شهری یکپارچه با چهارباغ عباسی و برای ورودی میدان امام (ره) از تابلوهای راهنمای شهری استفاده کنیم.

حمید قنادنیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص مبلمان شهری، اظهار کرد: مبلمان شهری نصب شده در چهارباغ عباسی یکی از مبلمان شهری‌های موفق طی چند سال اخیر در سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان است.

وی ادامه داد: طراحی مبلمان شهری چهارباغ عباسی در حوزه شهرداری حدود دو سال طول کشید و با توجه به اهمیت این گذر، مطالعات وسیعی در حوزه زیباسازی، شهرسازی و نوسازی و بهسازی انجام شده است.

سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: مبلمان شهری که در گذشته در محور چهارباغ عباسی وجود داشت، برای احیای آبراه میانی این گذر حذف شد و با بررسی‌های انجام شده، سازمان زیباسازی متولی ساخت و نصب مبلمان جدید شد.

وی با بیان این که در جلساتی در کمیته عالی چهارباغ عباسی با حضور کارشناسان، معاون شهرسازی و مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی و دیگر مدیران شهری، چند طرح در خصوص نوع مبلمان شهری چهارباغ برگزیده شد، تصریح کرد: مواردی از جمله قابل حمل بودن، استفاده از سنگ و چوب، تجمیع مبلمان و استاندارد ارگونومی در ساخت مبلمان شهری چهارباغ عباسی در نظر گرفته شده است.

قنادنیا اضافه کرد: چند مدل مبلمان شهری به صورت پایلوت برای چهارباغ ساخته شد و پس از بررسی تمام نمونه‌ها در این محور تاریخی و فرهنگی، ساخت نمونه برگزیده آغاز شد.

وی ادامه داد: در محور چهارباغ عباسی چهار نوع مبلمان شهری نصب شده است و تابلو جهت‌نما، فلاور باکس و تابلوی راهنمای شهری در ادامه برای تکمیل مبلمان شهری چهارباغ عباسی در نظر گرفته خواهد شد.

سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان ادامه داد: در نظر داریم سال آینده برای مبلمان شهری خیابان سپاه از نمونه مشابه مبلمان شهری چهارباغ عباسی استفاده کنیم، همچنین برای ورودی میدان امام (ره) نیز از تابلوهای راهنمای شهری استفاده خواهیم کرد.

کد خبر 558326

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.