بهترین دستگاه تصفیه هوا در بازار کدام است؟

دستگاه تصفیه هوا و کاربرد آن در محیط‌های مختلف مدت‌هاست به یکی از الزامات زندگی در شهرهای بزرگ و دارای هوای آلوده تبدیل شده است.

دستگاه تصفیه هوا و کاربرد آن در محیط‌های مختلف مدت‌هاست به یکی از الزامات زندگی در شهرهای بزرگ و دارای هوای آلوده تبدیل شده است. به‌ویژه در مناطقی که با ترافیک بالای خودرو و تراکم کارخانجات و کارگاه‌های صنعتی مواجه هستند، استفاده از این دستگاه و نقش مهم آن در پاکسازی هوایی که استنشاق می‌شود بسیار کلیدی و مهم است.

متأسفانه مدت‌هاست تنوع آلاینده‌ها از گرد و غبار تا دوده و سموم شیمیایی و از ریزگردها تا انواع ویروس و باکتری، سلامتی جمعی ما را به خطر انداخته و هوایی را که نفس می‌کشیم به‌شدت آلوده کرده است.

با شیوع همه‌گیری کرونا این معضل و راه‌های مقابله با آن جدی‌تر شده و بیش از پیش مورد توجه عموم قرار گرفته است.

در این مطلب ضمن بررسی موارد فوق می‌خوانیم:

· دستگاه تصفیه هوا و تأثیر آن در بهبود تنفس افراد

· بهترین دستگاه تصفیه هوا بدون فیلتر کدام است؟

· چگونه ضمن یونیزاسیون هوا از بیماری‌های ویروسی پیشگیری کنیم؟

دستگاه تصفیه هوا و میزان تأثیر آن بر بیماری‌ها!

تصویری که از شنیدن عبارت آلودگی هوا در ذهن اغلب ما شکل می‌گیرد، انبوهی از بخارات سیاه و دود ناشی از سوخت‌های فسیلی است که آسمان شهرهای بزرگ را تیره و تار کرده است. هم‌چنین اگزوز خودروها و موتورسیکلت‌هایی که با سرعت از کنار ما گذشته و رگه‌ای غلیظ از دود در هوا باقی می‌گذارند.

گرچه این موارد آشناترین نمادهای آلودگی هوا در عصر ما به‌شمار می‌آیند، اما این همه ماجرا نیست!

بروز بسیاری از بیماری‌ها و عوامل تأثیرگذار بر آنها نیز به‌نوعی با آلودگی‌های زیست محیطی ارتباط می‌یابد. این مورد به‌ویژه در بیماری‌های قلبی و تنفسی بسیار مؤثر بوده و همه ساله قربانیان زیادی را به کام مرگ می‌کشد.

اما زمانی که نوبت به بیماری‌های ویروسی می‌رسد، موضوع از حساسیت و پیچیدگی به‌مراتب بیشتری برخوردار است. این موضوع با شیوع همه‌گیری کرونا به روشنی دیده شده و تأثیرات آن هنوز هم با ما همراه است.

در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا از شیوه مقابله دستگاه تصفیه هوا یونی با ویروس کرونا بیشتر با هم گفتگو کنیم.

آیا دستگاه تصفیه هوا قادر است مانع از بروز بیماری شود؟

هوای پاک حق همه انسان‌هاست. حقی که برای بسیاری نادیده گرفته شده و به انواع مختلف پایمال شده است. آلودگی هوا به دلایل مختلف باعث شده این روزها کمتر مکانی را، به‌ویژه در شهرهای بزرگ و صنعتی بتوان با هوای کاملاً پاک و سالم یافت.

غیر از بیماری‌هایی که در اثر تنفس در هوای ناسالم گریبانگیر انسان می‌شود، بسیاری از موارد نیز در این شرایط تشدید شده یا امکان مداوای آنها ضعیف‌تر می‌شود. هم‌چنین آلوده بودن هوا زمینه ابتلا به بیماری‌ها را با ضعیف کردن سیستم ایمنی فراهم می‌کند.

این موارد در فضاهای بسته بیشتر خودنمایی کرده و اثر سرایت و همه‌گیری آن به‌مراتب بیشتر می‌شود.

گرچه دستگاه تصفیه هوا از نوع کلاسیک تاحدی از این مشکل کم می‌کند، اما بسیاری از نانو ذرات، ریزگردها و نیز انواع ویروس‌ها از جمله کرونا ویروس به دلیل اندازه کوچکی که دارند، از فیلتر این دستگاه‌ها عبور کرده و کماکان بیماری را در محیط پراکنده می‌کنند.

چاره کار اما، ابداع تازه‌ای است که با نام دستگاه تصفیه هوا شمیم که بر اساس روش یونیزاسیون ذرات ابداع شده است.

در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا از مکانیسم کاربردی این نوع لوازم پالاینده هوا آگاه شوید.

تصفیه هوا به شیوه یونیزاسیون یا نابودی زودرس ویروس‌ها!

یون‌های مثبت و مضر، ویروس‌ها و بسیاری دیگر از عوامل بیماری‌زا در هوایی که نفس می‌کشیم وجود دارند و تاثیرات نامطلوبی بر تنفس و دستگاه‌های مختلف بدن بر جا می‌گذارند.

دستگاه تصفیه هوا به روش یونیزاسیون راه حلی اصولی و ریشه‌ای برای حل این مشکل است که تصفیه همه این موارد و حذف آنها از محیط را شامل می‌شود.

در این دستگاه که با نام برند ابداع کننده آن شمیم خوانده می‌شود، ویروس‌ها و دیگر ذرات مضر برای سلامتی در فرایند بمباران یونی از بین رفته و به یون‌های منفی با فواید گوناگون برای بدن تبدیل می‌شوند.

از ویژگی‌های مهم دستگاه تصفیه هوا نوین، بی‌نیازی به فیلتر است که هم از هزینه‌های آن کم کرده و هم کار با این دستگاه را آسان و راحت می‌کند. ضمن اینکه هیچ یک از انواع آلودگی‌های پراکنده در هوا از این دستگاه راه گریزی ندارند.

از فواید یون‌های منفی بیشتر بانیم!

با یونیزه شدن ذرات بار مثبت در هوای آلوده توسط دستگاه تصفیه هوا یونیزه، آنها تغییر ماهیت داده و به یون‌های منفی با خواص فوق‌العاده و مفید تبدیل می‌شوند.

افزایش سطح اکسیژن هوا از دیگر مزایایی است که از این دستگاه فاقد فیلتر نصیب کاربران می‌شود.

از تنظیم الگوی خواب و کاهش سطح سروتونین خون که به آرامش و رفع اضطراب کمک می‌کند تا تاثیر بر روی سیستم گردش خون و تنظیم آن و بسیاری موارد دیگر تنها بخش کوچکی از مزایا و منافع این نوع یون‌ها هستند. رفع افسردگی و بروز حالت نشاط در افراد، رفع خستگی و کسالت و مهم‌تر از همه بهبود سیستم تنفسی در افراد نیز نمونه‌های دیگری از عملکرد این دستگاه و یون‌های منفی منتشر شده از آن هستند.

و در پایان..، شمیم را بهتر بشناسیم!

دستگاه تصفیه هوا یونیزه که حاصل کار علمی و تحقیقات دانشگاهی طولانی مدت گروه شمیم است، توانسته در مدت کوتاهی کاربران زیادی را به سوی خود جلب نماید.

این محصول بدون استفاده از فیلتر و با بهره‌گیری از خواص آنتی‌اکسیدانی یون‌های منفی، علاوه بر رفع انواع آلودگی ذرات معلق، ویروس‌، قارچ و باکتری و هرگونه مواد مضر برای بدن را از چرخه تنفسی خارج کرده و هوایی پاک و حاوی عناصر مفید برای سلامتی را به محیط اطراف ما اضافه کند.

پرفروش‌ترین محصول تصفیه هوا شمیم که مخصوص استفاده خانگی می‌باشد مدل UN۹۰ می‌باشد که اینجا قابل مشاهده است.

تولید نمونه‌های خانگی و اداری از این دستگاه تصفیه هوا نیز، فرصتی برای افراد با الزامات کاربردی گوناگون فراهم آورده تا نمونه مورد نظر خود را با قیمت مناسب و عملکرد بهینه تهیه کنند.

شما هم با ورود به سایت این مجموعه با نشانی اینترنتی https://shamimaec.com/credentials از محصولات دستگاه تصفیه هوا و شرایط خرید آنها آگاه شده و با کارشناسان فروش در این زمینه مشورت کنید.

شمیم، ارمغان تنفسی سالم برای همه!

کد خبر 558313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.