اهمیت رفع مشکلات بخش خدمات‌رسانی در کاشان

رئیس شورای اسلامی شهر کاشان گفت: پاسخگویی ۱۱۸ در شهر کاشان بسیار کند شده است و به درستی انجام نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی هاشمی‌طاهری امروز _یک‌شنبه، هشتم اسفندماه_ در چهل‌وپنجمین جلسه شورای اسلامی شهر با اشاره به رضایت نداشتن شهروندان از پاسخگویی سامانه ۱۱۸، اظهار کرد: خدمات اداره مخابرات کاشان را زیر سوال نمی‌بریم، زیرا شاهد خدمت‌رسانی این اداره بوده‌ایم، اما در خصوص متمرکز شدن پاسخگویی ۱۱۸ ناراضی هستیم و انتظار رسیدگی مسئولان مخابرات به این موضوع را داریم.

وی ادامه داد: پاسخگویی سامانه ۱۱۸ در کاشان بسیار کند شده است و به‌درستی انجام نمی‌شود.

همچنین علیرضا عرب‌بیگی، نایب رئیس شورای اسلامی شهر کاشان در این جلسه، اظهار کرد: مجموعه خدمات‌رسانی در کاشان با مشکلات زیادی روبه‌رو هستند و مسئولان ادارات خدماتی در تلاش هستند تا از پست خود کناره‌گیری کنند.

وی تصریح کرد: لازم است مسئولان بالادستی با عنایت ویژه در این خصوص به کاشان به عنوان دومین شهر بزرگ استان توجه ویژه داشته باشند تا در حوزه خدمات، مشکلات کمتری را شاهد باشیم.

حسین حیدریان، سخنگوی شورای اسلامی شهر کاشان نیز در این جلسه اظهار کرد: گزارشی که امروز رئیس مخابرات کاشان از شرکت مخابرات برای مطرح کرد، نشان می‌دهد که زیرساخت‌های خوبی برای تلفن ثابت و تلفن همراه جهت توسعه تعاملات مخابراتی انجام شده که نشان‌دهنده وجود مدیریتی کارآمد در ایجاد زیرساخت‌ها است.

وی افزود: مشکلات و کمبودهایی در حوزه مخابرات وجود دارد که باید با برنامه‌ریزی در صدد رفع آن باشیم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر کاشان تصریح کرد: در حوزه کشور استفاده از بخش خصوصی همیشه مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده است که به نظر می‌رسد شرکت مخابرات کاشان توانسته است زیرساخت‌های خوبی را در بخش خصوصی داشته باشد.

کد خبر 558311

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.