کاشت ۲۶۵۰ اصله نهال در منطقه دو شهرداری کرج

مدیر منطقه دو شهرداری کرج از کاشت ۲۶۵۰ اصله نهال در اراضی این منطقه خبر داد و گفت: این اقدام به منظور بهبود کیفیت هوا و همچنین ایجاد آرامش روانی شهروندان و توسعه سرانه‌ فضای سبز انجام شد.

مرتضی شریف‌کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اجرای طرح جهادی علمداران خدمت در منطقه دو شهرداری کرج، اظهار کرد: این اقدام با هدف توسعه سرانه‌های فضای سبز انجام شده است.

وی در ادامه با بیان این‌که ۲۶۵۰ نهال در اراضی قابل کاشت منطقه دو شهرداری کرج کاشته شده است، افزود: با برنامه‌ریزی انجام شده، ابتدا زمین‌های تملکی شهرداری در این منطقه شناسایی شد و با جانمایی و کاشت نهال، فضای بصری مناسب ایجاد شد.

مدیر منطقه دو شهرداری کرج با تاکید بر اهمیت ایجاد فضاهای سبز شهری، تصریح کرد: این اقدام به منظور بهبود کیفیت هوا و همچنین ایجاد آرامش روانی شهروندان و توسعه سرانه فضای سبز انجام شد.

وی با بیان اینکه هفته گذشته ۲۰۹ تن آسفالت در معابر منطقه دو شهرداری توزیع شد، گفت: با توجه به اهمیت جلب رضایتمندی شهروندان، عملیات آسفالت‌ریزی و لکه‌گیری آسفالت در معابر این منطقه انجام شده است.

شریف‌کاظمی از نصب ۲۲۰ عدد علائم ترافیکی در نقاط مختلف منطقه یک شهرداری خبر داد و خاطرنشان کرد: هدف از انجام این اقدام، ارائه خدمات مطلوب درجهت رفاه بیشتر حال شهروندان و رضایتمندی آنان است.

کد خبر 558298

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.