لزوم رفع مشکلات انباشته شده اصفهان

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان گفت: در تلاش هستیم تا در مواردی که نقطه نظرات متفاوتی بین دستگاه‌های اجرایی در استان وجود دارد به وحدت نظر برسیم و شاهد رفع مشکلات انباشته شده در شهر باشیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهران زینلیان در جلسه کمیته نظارتی مناطق غرب شهر اصفهان با اشاره به اهمیت تبیین راهکار مناسب برای رفع مشکلات شهری، اظهار کرد: در این بازدید تلاش بر این بود در مواردی که نقطه نظرات متفاوتی میان دستگاه‌های اجرایی در استان وجود دارد به وحدت نظر برسیم.

وی افزود: برگزاری سلسله جلسات مشترک بین دستگاه‌های اجرایی با محوریت شهرداری در این زمینه برنامه‌ریزی شد تا نظرات کارشناسی نمایندگان ارگان‌ها را به طور دقیق بشنویم و سپس تصمیم‌گیری کنیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان تاکید کرد: هدف از این بازدید و جلسات رفع مشکلات انباشته طی این سال‌ها است تا نتایج سودمندی را در جهت رفع معضلات مردمی بیابیم.

زینلیان خاطرنشان کرد: قطعاً برای رفع مطالبات کامل مردم در مناطق ۹، ۱۱ و ناژوان باید جلسات ویژه با حضور نمایندگان دستگاه‌های اجرایی در استانداری ادامه یابد و هماهنگی‌های فرا استانی مربوطه انجام شود.

کد خبر 558285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.