برخورد جدی با تخلفات ساختمانی در ایام نوروز

شهردار محمدشهر از اجرای طرح استقبال از بهار در این شهر خبر داد.

مهرداد حسن‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه طرح استقبال از بهار در محمدشهر آغاز شده است، اظهار کرد: این طرح از هفته گذشته با زیباسازی دیوارهای فرسوده، آذین‌بندی مبادی ورودی و خروجی شهر، کاشت گل و گیاه و رنگ‌آمیزی جداول آغاز شده است.

وی با بیان اینکه طرح استقبال از بهار در راستای ارتقای زیبایی شهر و افزایش نشاط و شادابی شهروندان در آستانه سال نو اجرایی می‌شود، افزود: کانال‌ها و جوی‌های آب محمدشهر با توجه به در پیش رو بودن بارش‌های بهاری، لایروبی می‌شود.

شهردار محمدشهر با بیان اینکه دو ایستگاه نوروزی در ورودی و خروجی شهر برپا می‌شود، خاطرنشان کرد: مدیریت شهری برای استقبال از اعیاد شعبانیه و عید نوروز، برنامه‌ریزی دقیقی انجام داده و تمهیدات لازم برای مقابله با ساخت‌وساز غیرمجاز در تعطیلات نوروزی اندیشیده شده است.

حسن‌زاده ادامه داد: درخواست ما از شهروندان این است که در صورت مشاهده هرگونه ساخت‌وساز غیرمجاز و تخلف ساختمانی، مراتب را با سامانه ۱۳۷ شهرداری محمدشهر اطلاع دهند.

وی با تاکید بر اینکه به دنبال اجرای طرح استقبال از بهار، از پانزدهم اسفندماه تا بیستم فروردین مجوز حفاری صادر نمی‌شود، ادامه داد: همه ساله به منظور استقبال از بهار و ایجاد فضای بصری زیبا در شهر اقداماتی همچون تنظیف و رفت‌وروب محیط شهری، تسطیح زمین‌های بایر و جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی، رفع مشکلات عمرانی محلات، بهسازی و لکه‌گیری آسفالت معابر، کاشت گل‌های فصلی بهاره، رنگ‌آمیزی جداول سطح شهر و تأمین نظم و امنیت در دستور کار واحدهای مختلف قرار می‌گیرد.

شهردار محمدشهر گفت: یکی از مهم‌ترین اقدامات در اجرای طرح استقبال از بهار، ساماندهی و ایجاد فضای بصری و محیطی زیبا در بوستان‌های و عرصه‌های سبز سطح شهر است که در این راستا، پاکسازی کلیه پارک‌ها و فضای سبز معابر و میادین در دستور کار قرار گرفته است.

کد خبر 558182

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.