تعداد هودلرهای چین لینک به بالاترین حد خود رسید

گروه تجزیه و تحلیل (IntoTheBlock) گزارش می دهد در حالی که تعداد هولدرهای چین لینک همچنان به بالاترین حدود خود می رسد، بسیاری دیگر اطمینان خود به لینک را با هولد کردن نشان می دهند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، این ارائه‌دهنده داده‌های تجزیه و تحلیل زنجیره‌ای خاطرنشان می‌کند که با وجود افت قیمت، تعداد هودلرها (آدرس‌های چین لینک که بیش از یک سال این رمزارز را نگه داشته اند) افزایش یافته است. در حال حاضر، ۲۷۹ هزار آدرس، چین لینک را برای بیش از یک سال نگه می‌دارند. به گزارش IntoTheBlock، این رقم ۴۳/۹ درصد از کل ترکیب هولدرها را نشان می‌دهد.

تعداد هودلرهای چین لینک به بالاترین حد خود رسید

اهمیت این آدرس‌ها در اندیکاتور IntoTheBlock Holder Composition by Time Held دیده می‌شود. ۴۶ درصد از هولدرها، رمز ارزهای لینک خود را برای بیش از یک سال نگه داشته اند، ۵۲ درصد هولدرها یک سال است که این رمزارز را دارند و تنها ۳ درصد هولدرها کمتر از یک ماه است که این رمزارز را خریده اند.

چین لینک زیر رادار نهنگ‌ها باقی می‌ماند

چین لینک (LINK) در میان رمز ارزهای برتر خریداری شده توسط نهنگ‌ها در ۲۴ ساعت گذشته قرار دارد. بازار کریپتوکارنسی به همراه بازارهای سنتی در یک رکود که شاهد لیکویید شدن پوزیشن های لانگ زیادی بود، سقوط کرد. بیت کوین و اکثر آلتکوین ها ارزش خود را از دست می‌دهند. LINK پرمعامله‌ترین رمزارز، Uniswap پرفروش‌ترین و FTT بزرگترین موقعیت رمز ارزی را از نظر ارزش دلاری در میان ۱۰۰۰ کیف پول برتر اتریوم که توسط (WhaleStats) ردیابی شده‌اند، دارد.

کد خبر 558162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.