جابه‌جایی ناشناس ۱۲۰ میلیون ریپل

به گزارش سرویس ردیابی تراکنش (WhaleAlert) دسته بزرگی از «ریپل» توسط کاربران ناشناس Bithumb به یک کیف پول ناشناخته منتقل شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کیف پولی که چنین مبلغ هنگفتی را از صرافی دریافت کرده است، درحال‌حاضر دارای ۸۵ میلیون ریپل است و دائماً تراکنش‌های بزرگی را با سایر نهادهای شبکه انجام می‌دهد. به‌تازگی این کیف پول، ۳۵ میلیون ریپل را به دو کیف پول ناشناس منتقل کرده است. قبل از دریافت ۱۲۰ میلیون از صرافی، این کیف پولی که با عبارت “ZcEXg” ختم می‌شود در فوریه ۹۰ رمزارز دریافت و بعداً وجوه را بین کیف‌های کوچک‌تر توزیع کرد.

الگوی رفتاری این کیف پول می‌تواند نشان دهد که متعلق به یک صرافی یا پلتفرم دیگری است که به طور فعال با کاربران و تراکنش‌ها کار می‌کند؛ زیرا دائماً مبالغ زیادی دریافت می‌کند و آن‌ها را به دسته‌های کوچک‌تر تقسیم می‌کند. برخی از صرافی‌ها به جای نگه‌داری وجه در یک کیف پول که برای توزیع مجدد وجوه استفاده می‌شود، از کیف پول‌های جداگانه برای برداشت استفاده می‌کنند.

عملکرد بازار ریپل

متأسفانه برای سرمایه‌گذاران، ریپل نتوانست در برابر روند عمومی بازار مقاومت کند و بیش از هشت درصد از ارزش خود را از دست داد. ریسک عمومی در بازار باعث شد که آن به زیر منطقه مقاومت روانی مهم ۰/۷ دلار سقوط کند.

کد خبر 558159

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.