شهرداری‌ها به دنبال روش‌های نوین سرمایه‌گذاری و درآمدزایی باشند

استاندار البرز با اشاره به لزوم جلوگیری از ساخت‌وسازهای غیرمجاز در این استان، گفت: شهرداری‌ها به دنبال روش‌های نوین سرمایه‌گذاری و درآمدزایی باشند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مجتبی عبداللهی در جلسه بررسی روند گازرسانی به نقاط مختلف استان البرز که در سالن جلسات حوزه استاندار برگزار شد، با اشاره به این که دستگاه‌های خدمات‌رسان باید به بهترین شکل ممکن به مردم خدمات ارائه دهند، اظهار کرد: ساخت‌وسازهای استان باید تابع اصول معماری و شهرسازی باشد و در چارچوب کمیسیون معماری مورد نظارت جدی و در نهایت، اخذ پایان کار قرار گیرد.

وی در ادامه افزود: درصدد هستیم که طرح جامع تفصیلی استان را با استفاده از کارشناسان و متخصصان خبره و مدیران مربوطه تهیه و تدوین کنیم.

استاندار البرز افزود: نباید اجازه دهیم که ساخت‌وسازهای غیرمجاز و بدقواره، بیش از این چهره و ایمنی شهر را به خطر اندازند.

وی تصریح کرد: سازمان نظام مهندسی استان باید پویاتر عمل کند و نظارت جدی بر روند ساخت و سازها داشته باشد و به هیچ عنوان از تخلفات چشم‌پوشی نکند؛ زمانی که نظام مهندسی از تخلفی را گزارش می‌دهد شهرداری‌ها باید مانع از پیشروی بنا شوند.

عبداللهی گفت: ضرورت دارد که شهرداری‌ها به دنبال روش‌های نوین سرمایه‌گذاری و درآمدزایی باشند.

وی افزود: شرکت توزیع گاز استان نیز در صدد است که خدمات خود را به مردم ارائه دهد و این امر با هماهنگی شهرداری‌ها و سازمان نظام مهندسی ضمن تأیید ایمنی ساختمان محقق می‌شود.

کد خبر 558152

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.