سیستم فاضلاب شهری کمال‌شهر نامطلوب است

شهردار کمال‌شهر با بیان اینکه اصلاح سیستم فاضلاب این شهر در دستور کار مدیریت شهری است، گفت: رفع کامل و تسریع در اجرای این پروژه مستلزم همکاری مسئولان استانی است.

امیر بهمنی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه مدیریت شهری کمال‌شهر اجرای طرح تحول اداری شهرداری را در دستور کار خود دارد، اظهار کرد: این طرح می‌تواند ضمن رفع نواقص و تقویت نقاط قوت، روند خدمت رسانی را تسهیل کند.

وی افزود: تبدیل وضعیت و تطبیق وضعیت نیروهای شرکتی و پیمانی شهرداری و ارتقای سطح منابع انسانی شهرداری کمال‌شهر از اولویت‌های مدیریت شهری این شهر است.

شهردار کمال‌شهر جمعیت ساکن و شناور این شهر را حدود ۲۰۰ هزار نفر اعلام و خاطرنشان کرد: متأسفانه در این شهر به دلیل نبود زیرساخت‌های مناسب در زمینه‌های مختلف، با مشکلات عدیده‌ای دست و پنجه نرم می‌کند که رفع بسیاری از این مشکلات مستلزم همکاری مسئولان استانی است.

بهمنی با بیان اینکه سیستم فاضلاب شهری، جذب سرمایه‌گذار در بخش‌های مختلف عمرانی، خدماتی و رفاهی و تقویت سرانه‌های بهداشت و درمان که در کمال‌شهر بسیار نامطلوب است، تاکید کرد: امید داریم با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، سال آینده شاهد پیشرفت این شهر در حوزه عمران و آبادانی باشیم.

کد خبر 558137

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.