همکاری ۶۲ وکیل نیکوکار برای احقاق حقوق مددجویان کمیته امداد

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان گفت: ۶۲ وکیل نیکوکار، با هدف استیفای حقوق مددجویان و خدمت‌رسانی در این بخش به خانواده‌های تحت حمایت با کمیته امداد استان اصفهان همکاری دارند.

کریم زارع در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا ضمن گرامیداشت روز وکیل، اظهار کرد: ۶۲ وکیل نیکوکار در طول سال با این نهاد همکاری داشتند و علاوه بر پاسخ‌گویی به مددجویان، پرونده‌های قضائی آن‌ها را پذیرفتند و تا حصول نتیجه، پرونده‌ها را دنبال کردند.

وی با بیان اینکه معاضدت حقوقی نیازمندان و ارائه خدمات به منظور احقاق حقوق خانواده‌های تحت حمایت از اقدامات کمیته امداد استان اصفهان است، افزود: با همین رویکرد، از ابتدای سال جاری تا کنون دو هزار و ۷۲۰ خدمت حقوقی شامل «تنظیم لایحه، دفاعیه، پیگیری پرونده‌های قضائی و برگزاری میز خدمت حقوقی» به مددجویان امداد ارائه شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان با اشاره به اینکه مددجویان تحت حمایت در صورت وجود دعاوی قضائی و مشکلات حقوقی، به کانون وکلا و یا مرکز مشاوران قوه قضائیه معرفی می‌شوند، ادامه داد: در این مدت تاکنون یک هزار و ۴۴۳ مورد مشاوره ارائه و ۴۳ پرونده توسط وکلای قوه قضائیه، کانون وکلا و مرکز مشاوران پیگیری شده است.

وی با بیان اینکه اساس کار امدادرسانی به محرومان با مشارکت مردم نتیجه می‌دهد، اظهار کرد: با ورود خیران برای ایجاد مراکز نیکوکاری در زمینه رفع نیازمندی‌های حقوقی و قضائی مددجویان، مراکز تخصصی نیکوکاری در حوزه حقوقی با همکاری وکلا و قضات نیکوکار در استان اصفهان راه‌اندازی شده است.

کد خبر 558120

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.