پارک سیاحتی اهواز افتتاح می‌شود

رئیس کمیسیون اقتصاد، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر اهواز گفت: با اقدامات و برنامه‌ریزی‌های انجام شده در تاریخ دهم اسفند فاز اول پارک سیاحتی به بهره‌برداری می‌رسد.

سیدمحمدعلی پورموسوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص افتتاح پارک سیاحتی اهواز، اظهار کرد: پارک سیاحتی علاوه‌بر بخش سیاحتی دارای قسمتی اقامتی نیز هست که علاوه‌بر تجهیز آن باید مجوزهای لازم را از سازمان میراث فرهنگی و گردشگری دریافت کند؛ در حال حاضر بخش سیاحتی آن رو به اتمام است.

وی افزود: در قسمت سیاحتی این پارک یک مجموعه بسیار زیبا از لحاظ بصری ایجاد شده است که دارای مجموعه‌ای فروشگاهی با ارائه انواع سوغات‌ی‌های مختلف استان در آن ارائه می‌شود و قرار بر این است که غرفه‌هایی از استان‌های دیگر نیز در آن دایر شوند.

رئیس کمیسیون اقتصاد، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر اهواز ادامه داد: این پارک دارای رستورانی است که علاوه بر فضای داخلی در فضای باز پارک نیز استقرار دارد و در مراحل پایانی کار خود است.

وی تصریح کرد: پارک سیاحتی قسمتی ویژه مانند باغ گیاه‌شناسی دارد که برای گردش‌های علمی دانش‌آموزان و مدارس تدارک دیده شده است که در ارتقای سطح علمی شهروندان تأثیرگذار است، همچنین در آن مکانی برای بازی کودکان نیز در نظر گرفته شده است.

پورموسوی تاکید کرد: به طور کلی بخش سیاحتی این پارک آماده بهره‌برداری شده است و تنها مسئله موجود تأیید نام انتخاب شده برای این مجموعه توسط شورای اسلامی شهر و سرمایه‌گذار است که تا قبل از زمان افتتاح در صورت توافق نام جدیدی برای آن انتخاب می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده مجموعه پارک سیاحتی اهواز قرار است در تاریخ دهم اسفند مصادف با بعثت پیامبر اکرم (ص) افتتاح شود و در اختیار شهروندان قرار گیرد تا بتوانند در ایام پایان سال و نوروز از آن بهره ببرند.

کد خبر 558036

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.