نه کسی را به باشگاه معرفی کردم، نه از بازیکنان سرباز حرفی زدم/آینده محرم درخشان است

«موقعی که بازی می‌کردم و حالا که از میادین دور هستم، اهل این قبیل کارها نبوده‌ام و نیستم. درحال‌حاضر هم از باشگاه ذوب‌آهن دور هستم و هیچ ارتباطی با آن‌ها ندارم. این را باید از همین تریبون بگویم؛ دوست دارم این شایعه‌ها هرچه زودتر تمام شود».

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم ذوب‌آهن هفته‌های اخیر نتوانست بردی برابر حریفان کسب کند و همین موضوع، موجب شده حواشی زیادی پیرامون کادر فنی این تیم شکل بگیرد. از شایعه اخراج مهدی تارتار تا ساعاتی قبل که از سوی برخی منابع خبری عنوان شد قاسم حدادی‌فر، کاپیتان باسابقه این تیم، فردی را برای هدایت گاندوها در ادامه مسابقات لیگ برتر به کادر مدیریتی باشگاه و کارخانه ذوب‌آهن معرفی کرده است. در همین خصوص و برای روشن شدن ماجرا با حدادی‌فر به گفت‌وگو نشستیم که در ادامه می‌خوانید:

ساعاتی پیش آخرین حاشیه‌ای که از سوی برخی منابع خبری و از سوی شما مطرح شد، معرفی یک مربی برای جانشینی کادر فنی فعلی تیم ذوب‌آهن بود. آن را تأیید می‌کنید؟

قسم می‌خورم هرگز خودم را وارد این قضایا نکرده‌ام؛ چه موقعی که بازی می‌کردم و چه حالا که از میادین دور هستم، اهل این قبیل کارها نبوده‌ام و نیستم. جالب است که در حال حاضر هم از باشگاه ذوب‌آهن دورم و هیچ ارتباطی با آن‌ها ندارم. فارغ از این حاشیه جدید چند روز گذشته نیز از من نقل‌قولی عنوان شد درحالی‌که هرگز صحبتی در این خصوص نداشتم. این را باید از همین تریبون بگویم؛ دوست دارم این شایعات هرچه زودتر تمام شود.

چه صحبتی؟

درخصوص مرادمند و یزدانی دو بازیکن استقلال و موضوع سربازی آنان، از قول من گفته‌اند که وضعیت آن سال‌های خود را با شرایط آن‌ها مقایسه کرده‌ام؛ درحالی‌که خودم از این موضوع آسیب دیده‌ام. چطور علیه دو بازیکنی صحبت کنم که برای تیم استقلال زحمت می‌کشند. البته همین جا باید بگویم امیدوارم مشکل آن‌ها حل شود و بتوانند تا آخر فصل برای تیم خود توپ بزنند.

فکر می‌کنید این حواشی عجیب از کجا منشأ می‌گیرد و چرا از قول شما صحبت‌هایی مطرح می‌شود؟
نمی‌دانم این مسائل از کجا آب می‌خورد. در خانه نشسته‌ام و هر روز حاشیه‌ای برایم ساخته می‌شود. درخصوص موضوع بازیکنان سرباز استقلال تنها از سربازی خودم گفتم؛ اینکه دانشجو بوده‌ام و تحصیلاتم که تمام شد در حالی که ملی‌پوش بودم، سرباز شدم و دیگر نمی‌توانستم از معافیت تحصیلی‌ام استفاده کنم. اما در خصوص این دو بازیکن هیچ نظری ندادم و می‌دانم بازیکنی که از محیطی به محیط دیگر می‌رود، خیلی آسیب می‌بیند؛ اما از قول من حرف‌های عجیبی منتشر شده است.

وضعیت این روزهای ذوب‌آهن را چطور ارزیابی می‌کنید؟ روز پنجشنبه مصاف گاندوها با تیم همشهری به تساوی انجامید
باشگاه هیئت مدیره و مدیرعامل خوبی حضور دارد و حمایت‌های مناسبی از تیم می‌شود. حتی بازی خیلی خوب و منطقی را برابر سپاهان شاهد بودیم و باید امیدوار بود که در ادامه فصل نتایج خوبی از سوی تیم کسب شود.

در محافل ورزشی شنیده می‌شود که مشغول تمرین و آمادگی برای بازی هستید. به نظر می‌رسد حضور در زمین را به نیمکت و هدایت هر تیمی ترجیح می‌دهید
همین طور است. این روزها مشغول تمرین هستم و باید امیدوار باشم که بار دیگر شانسم را برای بازی امتحان کنم. پیشنهاد حضور در یکی دو تیم را داشتم اما دوست داشتم در اصفهان و برای ذوب‌آهن بازی کنم. البته شاید هم این اتفاق رخ ندهد. آن موقع تا ابد هوادار این تیم هستم و هر کمکی از دستم بربیاید برای ذوب‌آهن انجام می‌دهم.

درخصوص محرم نویدکیا هم صحبت کنید. بعد از استعفای وی با انتشار پستی در فضای مجازی خواستار بازگشت او به سپاهان شدید. البته باشگاه سپاهان با کنار رفتن محرم موافقت نکرد
مسئولان باشگاه سپاهان در این خصوص خیلی هوشمندانه عمل کردند. وظیفه ما هم این است از اسطوره این باشگاه حمایت کنیم و بتوانیم به نوعی کمک کنیم تا زودتر به نتیجه برسد. در واقع محرم اهل اصفهان است و باید این سرمایه را قدر بدانیم. سپاهان از لحاظ فوتبالی یکی از بهترین تیم‌های لیگ برتر است و موقعیت‌های زیادی در بازی‌ها ایجاد می‌کند؛ اما به دلیل یکسری از نقص‌ها نتیجه دلخواه را کسب نمی‌کند که شاید با گذشت زمان حل و فصل شود.

از نقص‌ها صحبت کردید. فکر می‌کنید این نقص‌ها چه موضوعاتی هستند؟
سپاهان خیلی خوب بازی را از عقب زمین شروع کرده و موقعیت‌سازی مناسبی می‌کند؛ اما شاید آن اعتماد به نفس کافی در بین بازیکنان وجود ندارد که توپ‌هایشان وارد دروازه شود. در بعضی از دقایق مسابقه هم به دلیل بازی بالای سپاهان، آن‌ها موقعیت‌هایی را به حریفان خود می‌دهند. به نظر می‌رسد این مسائل بیشتر فنی است و می‌توانند با آنالیز دقیق آن‌ها را حل کنند. مطمئن هستم آینده برای محرم نویدکیا درخشان است و می‌تواند با سپاهان موفق باشد. امیدوارم در هفته‌های پیش رو، نتایج خوبی بگیرند. در واقع حالا زمان تغییر نیست. خود محرم هم باید به این نتیجه برسد که تا آخر راه باید به کارش ادامه دهد و بتواند حقانیت خودش را به اثبات برساند. این را باید اضافه کنم هیچ چیزی جز قهرمانی، دوستداران سپاهان را راضی نمی‌کند اما یکسری نواقصی وجود دارد که انشاالله برطرف می‌شود.

و اما حرف پایانی؟

امیدوارم حواشی زیادی که روزهای اخیر پیش آمده تمام شود؛ برای ذوب‌آهن و سپاهان در ادامه راه آرزوی موفقیت دارم و از هواداران این دو تیم می‌خواهم از تیم محبوب خود حمایت کنند.

کد خبر 558014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.