ژاپن تعداد گردشگران بین‌المللی را افزایش می‌دهد

کشور ژاپن قصد دارد با کاهش زمان قرنطینه و شرایط معافیت از آن، تعداد گردشگران بین‌المللی خود را افزایش دهد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، فومیو کیشیدا، نخست وزیر ژاپن اعلام کرد که این کشور از اول ماه مارس تعداد روزهای قرنطینه اجباری کووید -۱۹ را به سه روز کاهش و تعداد افراد مجاز برای ورود به کشور خود را افزایش می‌دهد.

یکی از مدیران اجرایی ژاپن در کنفرانس مطبوعاتی همه‌گیری ویروس کرونا در این کشور و سیاست مهاجرتی آن گفت: "اکنون که اطلاعات بیشتری در مورد سویه امیکرون داریم، به تدریج محدودیت‌های مرزی را کاهش خواهیم داد تا ورود گردشگران بین‌المللی را افزایش دهیم."

کشور ژاپن در حال حاضر به قرنطینه هفت روزه برای افرادی که از بیش از ۸۰ کشور می‌آیند، با اقامت اجباری در مراکز تعیین شده توسط دولت این کشور بین سه تا شش روز، بسته به شیوع ویروس کرونا در قلمروی مبدا، رضایت داده است. بقیه زمان قرنطینه این افراد در اقامتگاه‌های خصوصی صرف می‌شود.

ژاپن تعداد گردشگران بین‌المللی را افزایش می‌دهد

از اول ماه مارس، دوره قرنطینه این بیماری به سه روز کاهش می‌یابد. همچنین افرادی که از کشورهایی وارد ژاپن می‌شوند که موارد ابتلای زیادی در آن‌ها وجود ندارد، دوز تقویت کننده واکسن کووید را دریافت کرده‌اند و هنگام فرود هواپیما جواب آزمایش کووید -۱۹ آنها منفی بوده است، ممکن است از قرنطینه معاف شوند.

کشور ژاپن تاکنون فقط واکسن‌های فایزر، مدرنا و آسترازنکا را تأیید کرده است، بنابراین تعداد دوزهای دریافتی برای معافیت باید سه دوز از واکسن‌های مذکور باشد. علاوه بر کاهش زمان قرنطینه، این کشور تعداد بازدیدکنندگان روزانه ژاپن را از ۳۵۰۰ نفر به ۵۰۰۰ نفر افزایش خواهد داد و تمرکز اصلی آن بر زیاد شدن ورود گردشگران بین‌المللی است.

ژاپن تعداد گردشگران بین‌المللی را افزایش می‌دهد

کد خبر 557988

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.