جنگ بین روسیه و اوکراین نتیجه اعتماد اوکراین به آمریکا است

امام‌جمعه فریدون‌شهر گفت: کشوری که زمانی سومین قدرت هسته‌ای بوده است با تکیه بر غرب و آمریکا زرادخانه‌های خود را از بین برد و وابستگی تلخ به آمریکا و عواقب آن را تجربه کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام اسماعیل شامحمدی در خطبه‌های نماز جمعه امروز در فریدون‌شهر، جنگ بین روسیه و اوکراین را نتیجه اعتماد اوکراین به آمریکا دانست و اظهار کرد: کشوری که زمانی سومین قدرت هسته‌ای بوده است با تکیه بر غرب و آمریکا زرادخانه‌های خود را از بین برد و وابستگی تلخ به آمریکا و عواقب آن را تجربه کرد.

وی افزود: اگر درایت مقام معظم رهبری نبود برخی شخصیت‌ها در کشور با انحلال قوای نظامی کشور را به باد داده بودند، یکی از همین شخصیت‌های کشوری در سال ۹۵ آرزو داشت مانند آلمان و ژاپن ارتش را منحل و هزینه‌هایش را صرف علم و اقتصاد کنیم که مورد اعتراض رهبری قرار گرفت.

امام‌جمعه فریدون‌شهر افزود: رهبری معظم انقلاب این افراد را یا ناآگاه یا خائن تلقی کرد هر چند بعید می‌دانم این نوع سخن ناشی از ناآگاهی باشد.

شامحمدی با اشاره به اینکه اقدام دولت در آزادسازی سواحل رودخانه زاینده‌رود انقلابی و جهادی است، گفت: اماکن و نهادهای دولتی صدها هکتار از زمین‌ها را تحت عنوان حیاط اداره تصرف کرده‌اند که از فرماندار فریدون‌شهر می‌خواهم ضمن ارزیابی میزان احتیاج این ادارات به زمین‌های مذکور مازاد بر نیازشان را اعلام و پیگیری کنند تا به نفع مردم آزادسازی شود چراکه علاوه بر رفع احتیاج مردم باعث شکسته شدن قیمت‌های گزاف زمین می‌شود.

کد خبر 557960

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.